DVD-speler of PSX 2 / andere console ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

joshua550
Berichten: 51
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:26

Laat je niet ompraten door een Fanboy joh Knipoog
Het beste is gewoon een standalone DVD speler, ik heb zelf een ps2 gehad 1,5 jaar maar de DVD speler was idd ook slecht.
De dvd speler die de X-box biedt weet ik niet, maar daar heb ik ook genoeg vage/vreemde dingen over gehoord (uit betrouwbare BRON !!)
Dus ik zou zeggen, koop gewoon een standalone Knipoog
Ik zelf heb een Philips 612 DVD speler, met leuke extra functies,standaard RGB kabel bijgeleverd,DD 5.1/DTS uitgang etc.
Dat allemaal voor een zacht prijsje van 199 Euro.
`
PS:ik zou zie a zo nooit extreem slecht verkopende producten kopen zoals de X-box Tong uitsteken

<>/\ Life Sucks...Unless You're A Gamer /\<>


joshua550
Berichten: 51
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:28

r0b1n schreef:
Panasonic GameCube? Lachen


[edit:BartVB]Plaatjes uit quote gehaald.. Was niet nodig, toch Scheve mond[/edit]
Ja oooooh Tong uitsteken

Mij is nog niks bekend over een eventuele europese release Verdrietig
In Japan is hij zie a zo verkrijgbaar of binnenkort, maarja..importeren is ook duur Verdrietig

<>/\ Life Sucks...Unless You're A Gamer /\<>

joshua550
Berichten: 51
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:50

Sypheron"]
[quote="joshua550 schreef:
De dvd speler die de X-box biedt weet ik niet, maar daar heb ik ook genoeg vage/vreemde dingen over gehoord (uit betrouwbare BRON !!)

PS:ik zou zie a zo nooit extreem slecht verkopende producten kopen zoals de X-box Tong uitsteken


Zoals? De xbox dvd komt uit de professionele bladen als een van de beste dvd spelers er uit. Hij wordt vergeleken met oa Philips en Kenwood dvd's uit de prijsklasse 200-300 euro.

en btw de verkoop van de xbox is de laatste tijd fors gestegen in Amerika en Europa. Alleen de Japanners blijven achter, maar die hebben denk ik wel genoeg geld uitgegeven de laatste 4 jaar, aangezien dat een groot deel van de Japanners die in het bezit is van een console, én de PS2/gamecube én de GBA heeft.
[/quote]

Microsoft heeft gewoon weer een grote bek gehad, verkopen zijn gewoon slecht, ook in EUROPA.
De verkopen van Cube en ps2 zijn gewoon 10 keer beter, dat zijn feiten.
Microsoft leert het nooit om iets fatsoenlijks op de markt te zetten, remember ?
Maar van jou uitspraken kan ik uit concluderen dat je Pro-x bent.
gewoon objectief zijn Knipoog

<>/\ Life Sucks...Unless You're A Gamer /\<>

joshua550
Berichten: 51
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 01:28

http://www.consumer.philips.com/global/ ... d612_h.jpg

hier een foto van mn standalone dvd speler.
Als je voor een dvd speler gaat, koop een standalone, wil je toch games kunnen spelen en ook dvd's kunnen kijken koop je ps2 of x-box, maar van die ingebouwde dvd spelers mag je gewoon NIET de kwaliteit verwachten van een standalone.
als je een x-box koopt ben je heel veel kwijt, X-box zelf,dvd-kit en een RGB kabel voor fatsoenlijk beeld.
PS2 eigenlijk niks, maar die DVD speler heeft een aantal mankumenten,cursor later reageren,lockups etc. (zeg niet dat het niet zo is want er komen niet voor niets nieuwe drivers voor uit Tong uitsteken )
Wil je ook een RGB kabel voor ps2 ? jammer dan want als je dvd's wil kjiken met een RGB kabel krijg je groenbeeld, stomme beveiling van sony,daarvoor heb je wel weer apparte kabels maar dat moet je weer bestellen etc.
Mijn tip: koop een standalone en je bent klaar, vaak zit er standaard een RGB kabel bij.

<>/\ Life Sucks...Unless You're A Gamer /\<>

joshua550
Berichten: 51
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 01:39

STEN schreef:
Koop nou gewoon die PS2, het is zo simpel, ik moet er even naar zoeken, maar er is ooit een hele goede test geweest van top-line DVD spelers en de PS2.

Wat bleek: De PS2 was op veel vlakken beter of net zo goed als de DVD spelers die vaak nog duurder waren ook. Het mooie is dat je dan dus nog gratis gebruik kan maken van alle mooie game opties die een PS2 bied.

Mocht je de test willen hebben, laat me even weten, dan duikel ik m even op, hij staat ergens op internet.

wat zijn dan die mooie game optie's volgens jou ? Slapen

<>/\ Life Sucks...Unless You're A Gamer /\<>

joshua550
Berichten: 51
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 10:34

STEN schreef:
Uhhh u houdt van games? dan zou u het al moeten weten Lachen

Maar ok, heel even:
[offtopic]
Gran Turismo 3
MGS2
Silent Hill 2
GTA3
Tekken 4 (upcoming & looking Gooooddddd)
This is football
Final Fantasy (reeks)

Need I go on? Haha!
[/offtopic]

whehehehehe...
Ik ben zeker een gameFreak,alleen bij mij zit er altijd zon 'seal of quality' zegeltje eraan Knipoog
Ah fijn, als jij er maar tevreden mee bent toch ?

<>/\ Life Sucks...Unless You're A Gamer /\<>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ann, ellen05, Flippertje, GoogleAdsense, IASCrawler, Jolynne, jooproo, lenaa_tje, Mars, Muga, purny, RenskeFrea, Sorriso, Tink89, Toushie, Winna, Zebrastreep en 196 bezoekers