Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkialex

Berichten: 1880
Geregistreerd: 21-03-11
Woonplaats: nederland

Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 11:05

Heee!!
Ik moet dit even zeggen hoor hahaha,
Ik word helemaal gestoord van die mensen, die altijd aan je hoofd lopen te zeuren,
'Huh? Zomer is toch heerlijk, lekker bruin worden, lekker weertje'
Nee bah gatsie, de zomer bleh..
Dat vieze plak weer,
zweet stroomt van je af,
Nee geef mij maar winter *\%/*
het liefst met 3 pyama's in bed willen liggen,
Lekker dikke deken..

Ik ben toch niet de enige winter mens op bokt? :D

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:06

Ik ook...
Tegen kou kun je je kleden..
Om vervolgens bibberend thuis aan te komen, onder een deken op de bank te kruipen en een kop thee te drinken...

nikkialex

Berichten: 1880
Geregistreerd: 21-03-11
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 11:06

Lieffiefi schreef:
Ik ook...
Tegen kou kun je je kleden..
Om vervolgens bibberend thuis aan te komen, onder een deken op de bank te kruipen en een kop thee te drinken...

Yeaah lotgenoot :D

xNK

Berichten: 3037
Geregistreerd: 28-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:07

Lieffiefi schreef:
Ik ook...
Tegen kou kun je je kleden..
Om vervolgens bibberend thuis aan te komen, onder een deken op de bank te kruipen en een kop thee te drinken...


Hier nog één, ik zeg altijd dat je jezelf sneller warm kunt maken dan koelen! :j

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:07

hahahahhahaa :)
Jeeeee.

I love it :j

Dit weer vind ik smerig, al word het vandaag al iets beter.

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:10

Ik moet overigens ook ten alle tijden in minstens een tanktop met een deken slapen..
Anders kan ik gewoon niet in slaap komen.

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:18

Mee eens! In de zomer kun je op een gegeven moment niets meer uittrekken. Extra kleren aan kan altijd, tegen kou kun je je kleden. Heerlijk, zo'n prachtige ijskoude winterdag met een mooi zonnetje. Ultiem genieten!

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:19

Je bent niet de enige!

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:20

Voor de paarden ben ik een zomermens, dan is mijn weitje beter bij te houden, want 's winters is die erg nat. Maar als het lekker vriest en sneeuwt dan ben ik in mijn element. Dat regenweer vind ik dan weer super verschrikkelijk. Met werken (post) heeft iedereen medelijden als het zo koud is, terwijl ik liever dan werk als met 30 graden.

Overigens vind ik de zomer zelf ook prima, lekker op het terras zitten, zolang je maar niet hard hoeft te werken :') Lekker lang licht enz.

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:21

Maar dan nog, met 30 graden zit ik ook niet graag op het terras. Misschien moet ik in de nederlandse zomer in Nieuw-Zeeland gaan wonen, en in de winter in Nederland :P

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:22

En als je beide bent, winter en zomermens?

Ik kan genieten van het warme weer, slaap gewoon goed, heb het niet al te warm.
Maar vind koud winterweer ook heerlijk, dekentje, kaarsje, lekkere dikke trui.. heerlijk.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:24

Ik hou van zomerweer en ook van winterweer, alleen bedoel ik met winter -15 tot -5C met een zonnetje ipv het nederlandse winderige +5C met veel regenwater.

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:24

Ik ben meer een lente- en herfstmens :Y) maar dat is meer omdat ik niet met de sneeuw in NL overweg kan, dooi en dan weer opvriezen, etc. Ik val altijd als het glad is :')

Doe mij maar temperaturen waarbij je net zonder jas, met een trui naar buiten kunt. Heerlijk om in te gaan rijden en sporten, zonder dat je het te warm krijgt of te snel afkoelt. Ik hou van miezerregen :+

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:27

ik vind zomer best leuk(kwa lichturen ) en als de temp een beetje sociaal is, maar dat hele warme weer? echt, opzouten :+ wat een verschrikking...

Mayling27

Berichten: 1925
Geregistreerd: 11-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:30

Jeetje dat er mensen zijn die van de winter houden. :D
Ik begin nu alweer te vloeken dat we de herfst weer gaan naderen.. (Overigens vind ik herfst en winter prachtig om te zien.. maar niet om te voelen).... Geen mij maar de mooie zonnige lente..

Winter, verschrikkelijk die kou, en de donkere dagen, bleh..... :+

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:31

Met water sleuren door de modder, mest wegHAKKEN omdat die bevroren is, weken niet kunnen trainen omdat de bak te hard of te nat is, bluh, nee ik hou van alles maar niet van de winter :D

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:36

Ik geloof dat ik een vol-jaar mens ben, ik ben gek op de lente, zomer, herfst en winter

heerlijk toch :D

Century

Berichten: 5961
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:40

Britt schreef:
Ik ben meer een lente- en herfstmens :Y) maar dat is meer omdat ik niet met de sneeuw in NL overweg kan, dooi en dan weer opvriezen, etc. Ik val altijd als het glad is :')

Doe mij maar temperaturen waarbij je net zonder jas, met een trui naar buiten kunt. Heerlijk om in te gaan rijden en sporten, zonder dat je het te warm krijgt of te snel afkoelt. Ik hou van miezerregen :+


*shakes hands*
Lente is mijn favoriete seizoen. Dat moment dat je voor de eerste keer zonder jas naar buiten kunt, heerlijk! Ik heb het liefst een lange broek met t-shirt aan. Gewoon een aangename temperatuur, wel wat zon, maar wel kunnen sporten zonder meteen je kapot te zweten. Miezerregen hoeft dan weer niet persé voor mij, en heel veel regen ook niet... maar storm in de herfst en onweer vind ik dan wel weer mooi!
De winter is niet mijn ding, steeds sneeuw en ijs dat ontdooit en weer vast vriest... en die donkere dagen. Is leuk voor een tijdje, maar als je in het donker naar je werk/studie gaat en weer terug komt in het donker, dat is toch wel een beetje jammer...

@Colway: haha, dat is wel heel praktisch! Leer mij dat ook eens?

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:45

Colway schreef:
Ik geloof dat ik een vol-jaar mens ben, ik ben gek op de lente, zomer, herfst en winter

heerlijk toch :D

Op zich vind ik alles ook wel leuk, houd alleen niet van +22 of regen... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:47

nikkialex schreef:
Lieffiefi schreef:
Ik ook...
Tegen kou kun je je kleden..
Om vervolgens bibberend thuis aan te komen, onder een deken op de bank te kruipen en een kop thee te drinken...

Yeaah lotgenoot :D


Hier nog een .. :')
Ik wil ook dol graag een keer op vakantie naar Lapland in de winter of Alaska ofzo haha

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:48

Ik zei tegen mijn vriend toen wij op het strand lagen; wat heb ik zin om nu te schaatsen!

Ik heb alleen een hekel aan de winter omdat het zo kort dag is... Maar de koud vind ik heerlijk :)

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:49

Boheme schreef:
En als je beide bent, winter en zomermens?

Ik kan genieten van het warme weer, slaap gewoon goed, heb het niet al te warm.
Maar vind koud winterweer ook heerlijk, dekentje, kaarsje, lekkere dikke trui.. heerlijk.

Jaa dat heb ik ook. Vind eigenlijk alle seizoenen erg leuk. Behalve wekenlange regen dat mogen ze van mij wel afschaffen. :j

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:51

Herfst is ook zo mooi, al die prachtige kleuren buiten dan en het ruikt vaak zo lekker. Heerlijk!

Goof

Berichten: 28773
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:52

Mayling27 schreef:
Jeetje dat er mensen zijn die van de winter houden. :D


Snap ik echt werkelijk waar niet.

3 Pyamas aan??? Seriously, ik moet echt geen kleding aan mijn lichaam, draai je je om, zit het niet lekker meer, draai je je er weer in vast, laat staan 3 stuks :+
En dan die achterlijke kou en dat vochtige pestweer, zere gewrichten, stijf worden, jezelf niet meer warm krijgen en vervolgens je vel half verbranden als je onder een warme douche wer probeert tot leven te komen.
's Ochtends met donker de deur uit en met donker weer thuis komen en vervolgens half-depressief worden omdat je geen daglicht meer ziet.

Neuh...... doe mij maar een eeuwige zomer..... (maar wel onder de 30 graden :+ )

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:58

als zomer gepaard gaat met een max van 25 graden(liefst een graadje of 22 ofzo) dan zou ik het prima vinden