Mannen en auto's.... Grrrrr

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:24

Zaterdag met mams in de auto... VERSCHRIKKING! *shock*
Ze had migraine en ik wilde best mee naar mijn zus + zwager, gezellig. Zat constant mee te remmen, kijken en ik werd daar gewoon een beetje nerveus van, maar ik laat me niet van de wijs brengen, ik ga dan de hele tijd aan m'n neus zitten, echt waar. Dus zei op een gegeven moment: "Hou nou twee handen aan het stuur", toen zei ik heel geirriteerd: "Ik heb jeuk aan mijn neus!"
Op de terugweg had ze spontaan geen last meer van 'r migraine en reed zij terug.
Ook van te voren al: ja ik heb niet tegen je vader gezegd dat jij gaat rijden. Alsof ik in 7 sloten tegelijk rijd. Zij vindt dat ik een beetje scheur, maar dat doe ik in HAAR auto, gewoon omdat dat zo'n leuk scheurkrengetje is (gas zit echt op de goeie plek) en met mijn paps auto (grote dikke bak) kan ik geeneens hard optrekken, dus waar ze t vandaan haalt dat ik die auto in de prak zou rijden?
Ook midden in t dorp, super druk, moet ik achteruit uit de parkeerhaven, gaat ze het hele verkeer regelen omdat ik nogal geïrriteerd was toen ze zei dat ik 'gewoon achteruit moest rijden'. Pffff, alsof ik niet 'gewoon achteruit' kan rijden... het gaat me meer om het feit dat ik dus NIET zag wat er op mijn rijbaan aan kwam, stond een auto voor... Mám!
Nee, dan mijn vader, die gaat gewoon scheurtips geven (gás, laat m er niet tussen), die maakt een maniak van me, vind ik wel leuk... En de rest van de fam vindt t ook wel gezellig etc, dus het kan wel... Ga wel mijn mam nog eens een keer de mond snoeren...
Laatst bijgewerkt door Laui! op 26-08-02 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:04

Het ergste is dus dat ik nog NIETS op mijng eweten heb, heb wel slechte invloed want als ik in n auto rijd, rijdt vervolgens iemand anders schade, maar hey, dat kán natuurlijk altijd.
Helemaal sinds ze mij over een praktisch leeg parkeer terrein heeft zien scheuren met haar auto is ze helemaal hyper. Haar commentaar: "Je hoeft toch niet in z'n 3 over het parkeerterrein?" Het was 2 mam, ik ging 30, ik had geen gillende banden, er liep niemand, auto's stonden kilometers verder geparkeerd etc. Ze zei toen ook dat toen ze dat gezien had ze me toch niet zo'n goeie chauffeur vond... pffff! Mijn vader gaat echt racen met haar auto, ik scheur gewoon 5-10 km boven de gangbare snelheid door de bocht, is gewoon lachen, mijn vader slijt de banden even on purpose...
Ook als ik vraag of ik de auto mee mag, je kan toch met de trein. Ja, maar in Overvecht is t lastig OV-en oid. Ik neem m dus ook al niet meer mee, laat maar!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Britta31, Klis, laura22, Lugea, Nikkii026, rosalie_a en 57 bezoekers