Mannen en auto's.... Grrrrr

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:58

Ik vind het erg beledigend naar jou toe Carola. Als hij er niet tegen kan dat iemand anders in zijn auto rijdt, dan moet hij inderdaad maar niet drinken. Jij offertje je al op door te rijden, dan moet je niet ook nog eens dat gezeik erbij krijgen. Je zou hem voor de gein eens in jouw auto moeten laten rijden, en dan moet je zijn rijgedrag ook maar eens afkammen. dan weet hij hoe irritant dat is. Mensen moeten bij mij ook hun mond houden over mijn rijstijl hoor, anders word ik ook super chago.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:01

Dennis v m schreef:
gek he!! Is ook niet echt veilig een vrouw achter het stuur is hetzelfde als een man die bier gedronken heeft Knipoog


aha, is het daarom dat verzekeringsmaatschappijen mannen meer premie laten betalen dan vrouwen? Hm.... zoiets tegenstrijdigs ben ik nog nooit tegengekomen bij verzekeringsmaatschappijen. Meestal geven die namelijk niets cadeau.

De hond is de betere mens

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Eve_16, fleurtjeuh, Fly_high, goesju, goldith, koenlover, MyWishMax, nafkedemi, Renee1991, Sanniejtjuh, sarah1997, Talindos, Westhof en 52 bezoekers