wie heeft/had dit ook??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

wie heeft/had dit ook??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 15:14

Ik woon nu in heenvliet(heel klein boerendorpje) maar heb hier geen echte vrienden meer.De mensen met wie ik, op de middelbare school omging, daar heb ik geen contact meer mee, we zijn allemaal onze eigen weg(andere scholen) op gegaan of verhuist.

Op stal kan ik met iedereen goed opschieten en het is heel gezellig. We gaan vaak samen rijden,maar daar blijft het bij. We spreken niet af buiten de stal, zeg maar.

Ik zit al 3 jaar op school in Rotterdam en daar heb ik altijd leuke klasgenoten gehad, maar ik ben vaak van klas veranderd en ze woonden toch altijd te ver weg om echt contact te houden, en dat vind ik echt balen.Ik ben nu bijna 21 en woon nog thuis, maar ik zit er aan te denken om op me zelf te gaan wonen. Misschien in rotterdam. Maar als ik naar mijn paard wil, dan moet ik wel een auto hebben en daar heb ik het geld niet voor.Eigenlijk is het een beetje onzinnig, want ik woon vlakbij Rotterdam,maar ik wil mijn leven veranderen en leuke, nieuwe vrienden maken en gewoon zelfstandig worden.

Ik ben het nu echt zat om alleen maar goede kenissen te hebben.Ik wil lekker uitgaan en andere leuke dingen doen.

Wie heeft of had dit ook? en wat heb je er aan gedaan

Gr Kathelijn

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 15:21

ik kan me wel een beetje in jouw verhaal vinden.
Ik ben 2 jaar geleden naar ede komen verhuizen en moest dus ook helemaal opnieuw beginnen.
Echt vrienden heb ik ook niet.
Het is wel erg gezellig op stal (net als bij jou dus), maar een echte vriendin die ik na stal spreek he b ik niet.

De vrienden nu ik nu heb... zijn er maar een paar... heb ik via mijn vriend.
heb er ook moeite mee om mijn eigen vriendenkring op te bouwen.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 15:23

ja in heenvliet probeer ik het niet eens, waar daar ben ik veel gepest en die mensen die hier wonen staan me ook niet echt aan. Ik voel me veel meer op me gemak met stads mensen.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 15:26

ik woon in een straat buiet het dorp
ik had vroeger helemaal geen vriendinnen hier want die waren ouder dan mijn en hadden andere interenstte
ik ga nu heel veel met 4 meiden om van 16, 19 , 14 en 14
en 2 wonen dicht bij mij
maar ik zou niet weetn wat jij eraan kunt doen ik weet niet hoe het kwam dat ik nu heel veel met hun om ga

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:29

ow ja heel herkenbaar: met vriendinnnen van de lagere school en de mavo is het contact verwaterd,, daar mail/chat ik af en toe mee. op de spw zaten allemaal tutjes, dus daar had ik niet echt vriendinnen. van logopedie heb ik 4 vriendinnen maar die wonen allemaal in groningen, dus die zie ik nooit meer, dat verwaterd ook, heel jammer. en op mijn laatste 2 banen heb ik wel fijne collega's maar geen persoonlijk contact met hen. verder heb ik een hele lieve zus en leuke buren, een fijne vriend waar ik mee samen woon, maar die echte vriendinnen mis ik regelmatig....

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:33

Ik heb precies het zelfde!!!Ik heb dan wel 1 goede vriendin uit krimpen(ok ver!!) waar ik dingen mee doe enzo,maar meer echte vrienden/innen heb ik eigenlijk niet,wel een aantal klasgenoten waar ik goed mee op kan schieten,maar daar doe ik buiten school ook niet echt veel mee,ze wonen allemaal zo ver Boos! Hier in brielle ga ik met niemand om(behalve collega's onder werktijd Tong uitsteken ) dit komt ook omdat de mensen die er zijn mij niet zoveel interesseren... veel oude klasgenootjes of mensen die ik niet wil kennen... meestal heb ik er niet zo'n probleem mee hoor,maar af en toe is het toch wel jammer.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:31

Ik herken de situatie maar al te goed. Ook al woon ik al meer dan 17 jaar in het Gooi, echte vrienden heb ik niet! Nooit hier gehad ook en ik ben zelf een trouw persoon maar kennelijk is dat niet goed genoeg Huilen Hier in de regio draait het allemaal om bezit en uiterlijk, niet om karakter. Helaas kan ik me daar dus niet in vinden hoe jammer ik het ook vindt om geen "echte" vrienden te hebben......Ik heb een paar leuke meiden waarmee ik over de paarden kan praten en waar ik zo af en toe wat leuks mee afspreek maar een echte hechte vriendschap die heb ik niet!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:52

tja ik ken het,ik woon in simonshaven(vlakbij jou dus Haha! )maar ik kwam zelfs helemaal uit de achterhoek vandaan!tja ik heb hier idd de mensen op stal waar ik het goed mee kan vinden,maar dat vind ik dan wel genoeg,ook met bokkers wat meer contact gezocht,die hier in de buurt wonen,tja en hoe dit in de komende tijd zich zal ontwikkelen?ik weet het niet.....misschien mis ik straks heel veel,maar ik heb mijn beste vriendinen ook nog,wel heel ver weg maar als ik ze nodig heb dan rijd ik er gewoon heen hoor!tja ik heb niet echt een tip voor je sorry

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 20:47

ja soms vind ik het niet zo erg, maar meestal wel dan voel ik me best wel alleen en wil ik zo graag echte goede vrienden om alles mee te delen.
En niet alleen maar oppervlakkige gesprekken.