Voor wie stevig in zijn schoenen staat:

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 09:31

he ik snap het niet?!?! Is dat katje nou dood of niet? xxx Roos


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 09:37

oh gatver wat zielig Huilen !!!!!! Hoelang laten ze die katjes daarin zitten dan??? wat een zieke mensen Gatverdamme!!!! Zulke mensen moeten ze opsluiten!!! Ik dacht dat het iets was om je overleden katje in te bewaren. Een soort kat op sterk water ofzo maar dan in plastic. Dit doe je die beestjes toch niet aan!!!! Echt heel erg walgelijk Misselijk !!!! xxxx Roos

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 09:42

ik snap niet dat er mensen zijn die zo'n katje willen of die het zelf doen!!!! Dit is toch niet normaal! Dit is pure dierenmishandeling!!!Ik heb net die tekst gelezen en ik moet er bijna van kotsen!!! Ik zou die mensen die dit hebben bedachtwel in zo'n hokje stoppen en ze dan ff van een flatgebouw gooien om te kijken of ze kunnen stuiteren!!! Echt ziek!!! xxx Roos

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 09:43

is dit trouwens geen grapje?!?! Ik vind het zo bizar!!! Vooral da ze zeggen dat je het thuis niet moet proberen (je kitten laten stuiteren) Misschien is het wel een heeeeele zieke grap?!?! Verward xxx Roos

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 09:46

nee dit is nep jongens! Lees dit ff: Dit kan toch niet?????????
"Waste Removal. Left to its own devices, the kitten would quickly fill its vessel with its own urine and feces, leading to certain sickness and death, not to mention the inevitably unpleasant appearance and odor. The best solution is to seal the kitten's anus with Super Glue prior to insertion, and then insert a waste tube through a third hole in the vessel. As the kitten's body is still developing, a natural rectal diverticulum will soon form around the tube, which can be drained in any convenient fashion. It's just like a kitty colostomy bag!"


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 12:32

als dit een grap is dan heeft diegene er wel erg veel werk in gestoken!!! Ik weet echt niet of ik het nou moet geloven of niet. Ik vrees het ergste....

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:10

Gelukkig dat die site nep is!!

maar ik weet bijna zeker dat er mensen zijn die dit thuis hebben geprobeerd! Zo gestoord zijn ze wel in Amerika. Dus ondanks dat de site nep is, vind ik het nog steeds dierenmishandeling.

Stel je voor dat een kind dit ziet en denkt: Oh leuk mn kitten blijft voor altijd klein als ik hem in een potje stop. Bah ik moet er niet aan denken!

xxx Roos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, AmberG, Axxy, BLEXBot, Britta31, Dana02, dormy, FransienE, Jolantje246, lazy, lindo, linoleum, meintje, Soepkipje, Steenbok12, tengeltje11, Zebrastreep, zonneglans en 62 bezoekers