Mannen en auto's.... Grrrrr

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Mannen en auto's.... Grrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 14:11

Soms wordt ik letterlijk knettergek van de mannelijke wederhelft van mij. Gister ook. We waren naar de bios geweest in Hengelo, een uur rijden. Met zijn auto, en nog 2 bevriende koppeltjes. Het was een leuke film, en heel gezellig. Omdat m'n kereltje graag wat bier wou, zou ik terug rijden in zijn auto. Prima. Geen probleem.

Maar dan begint het. 'Schakel nou door naar de 2!', 'let op dat paaltje', enz, enz, enz... Heel irritant, maar wat ik ook zeg, hij blijft dat doen.

Toen de snelweg op. Ik reed constant 140 ongeveer, was rustig, dus dat kon wel. Maar meneer heeft zo'n boordcomputer, en daarop kun je precies zien hoeveel brandstof je gebruikt op dat moment. Nou, ik probeerde heel zuinig te rijden, en dat lukte ook goed. Maar pff.... Als ie iets omhoog schoot begon ie alweer: 'rij nou zuinig!', 'rij nou eens wat vloeiender!', enz..... Héél irritant, en ik werd steeds chagerijniger.... (hij ook trouwens). Ik heb hem bevolen dat ie die boordcomputer maar moest afzetten, want ik werd knettergek. Dat deed ie dan ook lief.

In Apeldoorn één van die andere koppeltjes afgezet, en vanaf daar wil hij perse rijden (nog maar 1 km ofzo). 'Ja, het is zonde als je hem kapot rijdt', ik reed niet soepel genoeg, enz... enz... enz... Ik was laaaaiend, en ben bij zijn huis meteen in mijn auto gestapt en naar huis gereden.

Tja, ik rijdt ook niet altijd super (ik heb nou eenmaal nog geen 6 jaar rijervaring zoals hij). Maar als ie daar problemen mee heeft, dan had ie niet moeten drinken en zelf gaan rijden. En het is toch belachelijk dat ik een uur wel mag rijden, maar die laatste km is ie bang dat ik z'n auto in de prak rijdt? (zo belabberd rijdt ik nou toch ook weer niet....)

We hebben het al wel weer uitgepraat, en hij is ook zeker nog heel lief. Maar als het over auto's gaat.... Lips are sealed

Conclusie: ik rijdt nooit meer in zijn auto.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)



carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 14:21

Haha. Tja... Vanavond ben ik de bob. Maar ik ga mooi niet in zijn auto hoor! Dus moeten 4 mensen zich maar in mijn kleine Ford Kaatje proppen. Gna gna.

Met m'n vader heb ik nooit problemen. Wel met m'n moeder. Die vind dat ik altijd te hard rij, maar dat valt best wel mee.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 12:35

Wat herkenbaar allemaal! En ja Suzan, hopeloos verdwalen hebben we ook al samen gedaan... Maar toen heb ik de schuld maar aan routenet.nl gegeven Knipoog .
Gister was ik weer de bob, in mijn auto. En nog beter, hij was óók de bob, in zijn auto! Dus niemand liep op niemand te fitten. Heel wat beter als die dag ervoor.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 15:35

Nee, Desiree, beledigend voel ik het absoluut niet. En ik heb al veel vaker in zijn auto gereden, en dan is er ook niets aan de hand. Hij was die keer gewoon heel chagie, en daar werd ik ook weer chagie van. Dat werkt dan gewoon niet.

Hij heeft een heel mooie auto, en heeft er hard voor gewerkt, dus hij is er gewoon zuinig op. Daar kan ik prima inkomen.
En aangezien ik nog geen half jaar m'n rijbewijs heb, en al 4 x een heel domme aanrijding heb gehad (niet veel schade, maar toch). snap ik ook wel dat ie het eng vind om mij te laten rijden.

Maar ik rijdt nu niet meer in zijn auto, dat vertik ik gewoon. Gister was er weer iets, en hij zei: 'neem m'n auto maar mee', maar nee, dat doe ik niet!

Wel grappig om al die verhalen over nerveuze bijrijders eens te horen!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Kairos, M_Vainqueur, Smallheal en 21 bezoekers