UPDATE CIOS!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 11:18

Beste Bart,

Op woensdag 23 mei is de toelatingsprocedure voor het cursusjaar 2001-2002 afgerond.

Je bent bij de voorkeursport Honkbal op de
wachtlijst geplaatst als nr. 2.
Het algemene wachtlijstnummer is 80

Voor meer informatie raad ik je aan de bijlage m.b.t. de loting (in je bezit) nogmaals door te lezen

met vriendelijke groet,
blablabla

oftewel de kans dat ik word toegelaten is weer ietsjes groter geworden! Lachen


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 13:04

ARGH!!! Heb net het CIOS gebeld, om gewoon eens te vragen of zij me misschien konden vertellen hoe groot de kans was da'k zou worden toegelaten...

Wat blijkt nou.. Ik maak alleen kans om toegelaten te worden wanneer er 2 honkballers zich afmelden.. en dus niet wat ik dacht dat ze van deze lijst het 1e jaar gingen indelen.. GRRRRR

oftewel.. ik zie de kans om toegelaten te worden opeens veel kleiner worden... Huilen zeker omdat we bij honkbal in 1e instantie ook maar met zn 11-en waren.. en er staan er dus nog 3 op de w8lijst.. dus er zouden MAXIMAAL 8 mensen kunnen zijn ingeloot.. maar laten we er vanuit gaan dat er 2 ofzo zijn afgevallen.. dan zijn er nog 6 over, en de kans dat er daarvan 2 afvallen is best wel klein...

G*DV*R!! ik dacht dat ik zo dicht bij was Boos! Huilen

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 13:11

hoop dus alsnog op het CIOS, en jah.. misschien dat ik anders nog probeer om op het schakeljaar van het CIOS te komen.. (een jaar voor het CIOS als het ware) en anders een opleiding in zorgsector.. en het dan volgend jaar nog eens proberen..

MAAR BAAL HIER ECHT ZO ONTZETTEND FLINK VAN!!
_________________
Life knows his ups and downs..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-05-29 13:12 ]</font>

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 17:25

gheghe, dat was ook mijn 1e reactie:"jammer dat ik niet in dezelfde competitie als hun speel Tong uitsteken"

maar jah.. laten we sportief wezen, ze waren beter dan mij, dus jah.. wa kan'k er verder aan doen / over zeggen??

afwachten nog maar.. en hopen dat ze zakken voor hun examens!! Lachen

_________________
Life knows his ups and downs..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-05-29 17:26 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Britta31, dust, furious, goesju, LolaTFB, nienke555 en 185 bezoekers