nu ook chip bij mensen???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

nu ook chip bij mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-02 11:42

na de chip bij honden en paarden, wordt er nu ook al geschreven over chips bij mensen (Intermediair nr. 34, pag. 33).
Helaas wordt hierin totaal niet gerefereerd aan het gebruik van de chip bij dieren.
Ook bij de mens (net als bij de hond) zou de chip onder de huid worden ingebracht en niet in een spier.

Mij toch een raadsel waarom het paard hier een uitzondering op is!? Verward Lips are sealed

Niet heel veelzeggend artikel, maar ik wilde het jullie toch even laten weten!


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-02 12:07

Eleonoor: je kent mijn standpunt (verschilt niet zoveel van dat van jou), ik hoef zo'n ding ook niet in mijn lijf, maar tussen de "strakheid" van mijn vel en dat van mijn paard zit niet veel verschil, waarom krijgt dat arme paard dat ding dan WEL in zijn spier en wij gewoon sub-cutaan???

DIt ging overigens over een jong kereltje (14 jaar), compu-nerd, die het dus ook had laten inbrengen, net zoals zijn vader en moeder (in navolging van het kereltje). Maar wat een grote nadruk werd er gelegd op het vrijwillige karakter ervan. Terwijl bij de paarden...
Nou ja, het schijnt zo langzamerhand iets beter te worden, maar toch...
Laatst bijgewerkt door Tender op 23-08-02 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, BETUWE, Bloemetje75, chocky84, Flux, fotolijstje, germie, goesju, Kimmie25501, LesleyAnne, ManonGrr, mvdende, MyrtheJ, Pauline2cv, Roosch, Sintara, Touchem, xoranlover, xSalina, xxxmh, YandexBot en 139 bezoekers