Haar opsteken... hoe moet dat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:10

kan op heel veel verschillende manieren. Ik maak altijd een hoge staart en zet plukje voor plukje vast met schuifspeldjes of klemmetjes, net wat je wilt.

:evaw:


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:24

Ik heb zwaar haar en blijft ook nooit zitten. Als je lang haar hebt kan je ook je staart dubbel laten zitten en dan een plukje pakken opdraaien en vastzetten met een schuifje met een klemmetje er overheen, als het dan nog los gaat weet ik het echt niet meer.... (ik doe het zonder haarlak BTW).

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 16:16

assie"]
[quote="Cathelijne schreef:
Mijn methode:
- Borstel je haar naar achter alsof je een lage staart maakt
- Draai de hele pluk vervolgens omhoog
- Zet het geheel met een grote speld vast

Dit blijft bij mij vrijwel de hele dag goed zitten en als het uitzakt, draai ik het binnen de minuut weer vast. Ik heb overigens behoorlijk dik haar dat ruim over mijn schouders valt.

*snif* ik heb het net even zitten uitproberen, met een gigantisch grote speld, heel breed ook en het bleef nog zitten ook. Ik helemaal blij Haha!
En toen... na een minuut, zakte ie alweer uit en dat terwijl ik alleen maar simpel heb zitten bokken (en nee, dan maak ik geen rare bewegingen met mijn hoofd Tong uitsteken ). Toen nog een keer geprobeerd, maar die ging ook alweer zo eruit Verdrietig
Stout haar! Boos!
Wel bedankt voor de tips trouwens Lachen Kusje
[/quote]
Dit zit bij mij nog geen 1 minuut. Ik heb dik haar tot over mijn schouders en zelfs de grootste knip is te klein Huilen

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie