Hoe zijn jullie getrouwd? Jurk? Familie? Feest?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:10

Ook ik ga 21 maart trouwen.
We zijn al vollop bezig om alles te regelen want je moet een hele hoop vroeg geregeld hebben.

Ik heb een nieuwe jurk gekocht. Wilde eerst huren maar ik zag er echt niets moois tussen, ik wilde uitgebreide keus hebben.
Ik heb nu een spiksplinternieuwe jurk gekocht, mooi, merk en met alles erop en eraan 1000 euro, en dan heb ik het ook over de schoenen en lingerie erbij + dingen voor in mijn haar.
Ik heb de jurk al zo goed als weer verkocht aan een tweedehandszaak in bruidskleding. Het ligt er alleen aan of er geen vlekken in de jurk komen, rode wijn ofzo, want dan nemen ze hem niet van me over.
Ze hebben een prijs van 500 euro voor alleen de jurk genoemd. Het staat al zwart op wit.
Dus... voor dat geld heb ik een fantastische jurk naar mijn smaak mogen uitzoeken.

Verder geven wij ook geen receptie. Wij gaan trouwen, foto's maken, dan wat drinken met de familie, getuigen en ceremoniemeesters, dan dineren en 's avonds feest.

Wij vragen alleen directe familie en onze vrienden. Bijna geen tante's, ooms, neven en nichten. Die zien we toch zelden en het heeft voor ons geen meerwaarde als die er zijn.

Verder hebben we een kennis die tegen een leuk tarief foto's maakt, kunnen we van de baas van mijn zwager zijn nieuwe auto lenen als trouwauto (spiksplinternieuwe mooie Lexus), hebben we een collega van mijn vriend als dj (werkt bij de radio dus die weet wel hoe hij met alle knopjes om moet gaan) en hebben we een fantastische zaal!

We barsten nog van de ideeën, alles wordt beetje bij beetje uitgewerkt.
Het duurt nu nog 7 maanden en 1 dag, maar dat het een superfeest gaat worden dat is nu al duidelijk!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Aard, ashley1, beert, daaf4ever, eefjuh20, GoogleAdsense, Ilayla, Laibadji, marjor, Mutsie93, NogSteedsGek, Noor, nuscaniels, Wescha, YandexBot en 190 bezoekers