Waar bin laden nou weer mee bezig is!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Waar bin laden nou weer mee bezig is!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 08:57

Hij is bezig met gifexperimenten, op honden!!!
het staat vandaag in de krant, het AD. Met plaatjes.
CNN heeft videobanden gevonden, van honden die vast waren gebonden in een glazen kooi en dan werd er gif in gespoten.

Dit hondje zit in een afgesloten kamertje, en er word dan gif ingespoten, lees zelf maar...
[img]http://members.lycos.nl/valll/hpbimg/ik%20en%20lyr%20(klein)%20033.jpg[/img]

ik word daar zoo boos om!!
Waar is die man z'n hart gebleven...???? Frusty

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Re: Waar bin laden nou weer mee bezig is!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:59

Lyrik schreef:
Waar is die man z'n hart gebleven...???? Frusty


Jammergenoeg nog in z-n lijf.....

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:09

Huilen Heb ook 'n keer gezien dat Duitsers zenuwgas uit gingen proberen op 'n kat, zat ook in 'n glazen bak (best klein) en toen lieten ze het gas erin, ze lichaam trok in de vreemdste vormen (waren stuiptrekkingen) en na 'n paar seconden was ie dood Huilen Boos!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:18

Tja, was al redelijk bekend. Volgens mij is het al helemaal niet eens zeker meer of OBL nog leeft. Men zegt dat zijn zoontje de leiding heeft overgenomen.

Hoe dan ook: de grimmige werkelijkheid achter deze dood is dat AQ het op mensen wil gaan loslaten, anders doe je dat niet. Met die mensen zullen dan ook veel beesten doodgaan...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:33

Die vent is echt volkomen geschift! Ech achterlijk in z'n kop!! Ze weten niet wat ze de wereld aandoen! en bij die wereld horen zij ook!! Stelletje debielen!! Ik heb echt geen goed woord over voor die ""mensen"". (ik zet dit tussen haakjes, omdat dit geen mensen zijn eigenlijk)!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:49

Tja, had je beter verwacht van iemand die gestoord genoeg is om vliegtuigen in het WTC te laten storten???? Verward

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:49

Ik heb die beelden ook gezien, echt niet meer normaal.
ZIEK is dat gewoon Misselijk

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:12

Sonja schreef:
Tja, had je beter verwacht van iemand die gestoord genoeg is om vliegtuigen in het WTC te laten storten???? Verward


Nee, dat niet, hij kan zichzelf beter door z'n kop schieten ofzo??
Ik heb altijd al gezegd, zet een hek om die landen en kijk over tien jaar weer verder!! Haha!
Is het vast een stuk rustiger!!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:29

Zieke geesten hebben die lui.....

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:32

ik heb het gister op tv gezien.. werkelijk schandalig, had de tranen in mijn ogen. Wilde eigenlijk mijn hoofd wegdraaien, maar heb wel gekeken.
Zulke mensen moet ik eens voor mijn wielen krijgen zeg.....

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:05

Waarom moeten mensen dit nu weer doen vraag ik mij af. Ik heb er gewoon verder geen woorden meer voor.. Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:41

Die verrekte Sadam Hoesein experimenteert ook met biochemische oorlogsmiddelen op honden hoor. Maar inderdaad, ik was gisteren wel effe weer over de zeik toen ik die foto van die hond had gezien. Het was een mooie licht beige achtige hond met dikke vacht. Hij stond er wat bang bij. En dan in de wetenschap te verkeren dat dat arme dier nu niet meer leeft. Ik haat die K.T moslim extremisten. Ik vind het al zo erg wat ze vrouwen aandoen, maar dit doet me echt pijn! Ik haat ze zo, ik zou ze het liefst eigenhandig uitmoorden. Mensen zijn tot daaraan toe, maar honden zijn heilig voor mij, daar moet je al helemaal van afblijven.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:42

die vet is wel zo gestoord Frusty Frusty Frusty
Dat dieren hier de dupe van moeten worden!
Dat ze het lekker op elkaar testen!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:48

Kijk: een ding is hier ook ziek. Ze moeten hier zonodig een videootje van maken, zodat iedereen maar even getraind kan worden voor dit soort zaken.

In het "beschaafde" Westen doet men ook allerlei experimenten op dieren, maar die zetten we niet gelijk als lesmateriaal voor militairen neer. Niet dat ik het met die experimenten eens ben, maar laten we nou de ketel even niet verwijten..

In Korea eet men zelfs honden. Ik ken daar hele verhalen over. Houd je "Yellow Dog" (Golden Retriever) maar binnen in Varsseveld. Die worden beschouwd als de grootste lekkernij.. Misselijk

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:01

Oooh ik zag dat vanmorgen op het nieuws, ik kon er echt niet tegen!!
Je hoorde die hond piepen, en helemaal eng en raar doen.
Zo afschuwlijk, die mensen HEBBEN geen gevoel of een hart.
Wanneer wordt die geestezieke BIN LADEN nou eens door zn kop geschoten? Of door een stel paarden uit elkaar getrokken? }>
Jezus het is echt een gevaar voor de hele wereld. Boos!
Zoveel leed en ellende door zo'n ziek kereltje en aanhang... Verdrietig

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:17

Ik word er gewoon beroerd van als ik er bij na denk Huilen

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:42

Er stond op die banden die ze gevonden hebben ook nog een onthoofding
gefilmd , zo met een of ander vaag mes.....yak !!!
Ook lekker dat ze zulke dingen uit gaan zenden , zet het dan op een speciale Bin Laden - editie van Faces of Death ofzo .....

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:46

he hallo
ik heb gisteren op het journaal die videoband gezien, ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen
waar zijn die mensen in godsnaam mee bezig?
ik hoop dat ze die kerel vinden en hem in een kamertje doen en vergassen, sorry hoor maar beter verdiend hij niet

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:33

Jezus, wat zijn jullie hypocriet zeg..
Er worden in nederland dagelijks honden, katten, muizen, apen, ratten, etc.. volgesmeerd/gespoten/etc. met troep omdat het gros van de vrouwen niet de deur uit durft zonder mascara oid.
Het is erg sneu voor die hond(en) maar niet minder erg dan wat 'onze' proefdieren allemaal mee moeten maken.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:55

Het gaat denk ik ook op de manier waarop en waarom, Lis.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:58

Ik vind het een zeer trieste zaak maar ja wat wil je er tegen doen ik denk als ik hem tegen zou komen dat ik wel wist wat ik zou doen

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:23

wacht maar tot dat ze hem vinden, dan zullen ze hem es lekker in elkaar slaan, misschien moeten ze hem in zijn eigen gas laten staan als de dood straf, leuk of nie?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:27

Sja... het is een trieste zaak. Maar jullie snappen toch wel dat het hem niet om die dieren gaat? Het gaat hem om de mensen. Dit is puur testen en zoals blijkt.. het werkt. Dus nu zullen er vast grotere plannen mee zijn om zo van een groot gedeelte van de wereldbevolking af te komen.

Zeer ziek. Ik vind het ook erg voor die dieren, maar ik vind het nog erger dat deze groepering nog niet uit elkaar is gerukt, dat bepaalde mensen niet te vinden zijn en ze dus maar door kunnen gaan.
Ben bijna bang voor 11 september!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:42

joostvangestel schreef:
In Korea eet men zelfs honden. Ik ken daar hele verhalen over. Houd je "Yellow Dog" (Golden Retriever) maar binnen in Varsseveld. Die worden beschouwd als de grootste lekkernij.. Misselijk

En wij eten kippen, koeien en varkens. Die vind ik niet minder zielig als die honden die in Korea gegeten worden. Tis maar net wat je gewend bent. Ik heb reportages gezien over hoe die honden (en katten) worden behandeld en dat is niet leuk....... Scheve mond Maar ik vind die kippen in legbatterijen en kalfjes in te kleine hokjes net zo zielig.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 16:06

Wat zou ik dat graag bij hem doen... Nee, liever nog iets veeeeeeeeeel pijnlijkers.... Arg..