het onweert... en niet zo'n beetje!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

het onweert... en niet zo'n beetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 18:27

Rond een uur of half vijf toen ik klaar was met werken begon het te onweren. Wil dus mijn fiets pakken en snel haar huis fietsen. Eenmaal op mijn fiets kom ik tot de ontdekking dat de band plat ligt... snel weer terug naar binnen en mn ouders opgebeld waarna mn vader 10 minuten later aangereden kwam. We hebben de fiets achter in geladen en toen we thuis kwamen was de hemel al helemaal opengebarsten. Een windkracht waarmee je nog net geen boom omver blaast en regen waardoor je bijna geen zicht meer had. Paar minuten later begon het keihard te bliksemen en donderen. Op verschillende plaatsen hier in Venlo is de bliksem ingeslagen en op minstens 2 plaatsen (nog een derde een brandmelding) is het flink gaan branden. Op de ene weg konden de mensen nog geen adem meer halen, omdat het vuur alle zuurstof in de buurt opzoog om zichzelf groter te maken. Nu begint het een beetje op te klaren en ik heb zojuist mijn fiets uit de auto gehaald... De kofferbak zat een beetje onder het water Bloos Hoop dat de branden snel geblust zijn...


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 18:34

nu wel even, maar ben bang dat als de temperatuur dadelijk een beetje omhooggaat en de zon misschien nog terugkomt, dat het behoorlijk benauwd gaat worden!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 18:47

jamylover schreef:
Oeii wat eng! Waar ligt venlo precies? In Noord-Holland? Ik hoop niet dat het deze kant optrekt.Ik scheit namelijk 7 kleuren voor onweer...*brrr*


In Limburg Haha! Maar het had genoeg energie om nog een klein onweer buitje in het Noorden van het land te verzorgen volgens mij...


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 00:08

net was er een gedeelte op sbs 6, ook filmmateriaal van de binnenstad (hier nog geen 300 meter verderop) het stond daar echt helemaal blank!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 18:04

Kwam vanmorgen op mijn werk en de benedenverdieping (begane grond) was helemaal nat, alles stond blank. Gelukkig stonden de kleren allemaal op pallets en is er niets kapot gegaan, maar als het zelfs daar hoog stond woooooo dan is het echt goed tekeer gegaan.... er is echt iets flink mis met het klimaat.....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 18:09

haha crosspost! die heb ik volgens mij al in 3 topics gezien Tong uitsteken Foei! hihii wel mooie foto trouwens Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 22:33

zet je paarden binnen als dat nog kan.. breng jezelf niet in gevaar. Daarnaast zou ik alle electrische apparatuur maar voor de zekerheid uitzetten.... tenminste grote dingen zoals pc, tv etc...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, AnnickT, cinniz123, ComscoreBot, F_Orumster, Froukje, Ginny135, linoleum, noordje, ontherun, ryukapple, Shetje14, Traiectum, WendyShet en 179 bezoekers