vingertopje verbrijzeld

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 16:53

Ik las dit berichtje over je vingertopje. Ik heb een 2 jaar geleden hetzelfde probleem gehad alleen ik mis 2 cm van mijn linkerring vinger. Mijn (ja ja hij is erg nog) heeft voedernijd ik had wedstrijd gehad was moe en hij ook ik ging nog even kijken of alles goed was. In een onbewaakt ogenblik haalde hij uit en hap. Ik gilde het uit en zag gelijk wat er mis was. Ik zat binnen een half uur op de eerste hulp waar ze een stukje van mijn bot hebben afgehaald en de boel gehecht hebben. Ik heb er nog 3 maanden last van gehad toen kon ik weer alles. Iedereen dacht dat mijn paard naar de slacht zou gaan want hij mag niet bijten. Ik heb nooit getwijfeld ik wist dat hij voedernijd had waarom heb ik hem niet gewoon met rust gelaten. Nee wij mensen vinden dat wij ten alle tijden onze paarden mogen storen. Trouwens ik vind het ook niet leuk als er aan me wordt gezetten als ik zit te eten. Nu 2 jaar verder hij is er nog steeds ik heb er een heel fijn paard aan op stal voelt hij zich niet fijn maar buiten zijn stal is het een Engel. Volgens mij is hij gewoon mishandeld vroeger. Ik ben nog steeds blij met hem. Ieder westrijd rij ik wel een paar winstpunten en vaak ook nog een leuke geldprijs.
Nou een lang verhaal wees voorzichtig met je vingers misschien gaathet straks ook mis zoals bij mij. groetjes Prisca en Leysander

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten