Flinke schrikpartij gehad vanavond...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-01 00:09

Vanavond reed ik op de snelweg terug van Arkel. Ik was even mee geweest om Mo z'n auto op te halen bij de garage.

Mo reed voor mij en recht wil er een auto invoegen, waar dus geen plek voor was. Wat doet die *$$%%&#@&$%* die drukt mij gewoon volledig van de weg af. Terwijl er op de baan naast mij ook een auto reed. Gelukkig had die auto dat in de gaten en kon nog net op tijd uitwijken. Anders was ik een sandwich geweest.

Ik was echt gigantisch geschrokken en begon dus ook heel erg uitbundig met m'n middelvinger naar die eikel te zwaaien. Wat doet die gozer? Geeft ie me een dikke flirt-knipoog. Whaaaaaaahhhhhh!!!!!! Oh, wat was ik kwaad. Rijd 'ie me eerst van de weg af en probeert me vervolgens te versieren. Echt Misselijk .

Dus ik trapte m'n gaspedaal flink in, wat doet die eikel, zwiept van rechts van mij naar links van mij en blijft lekker naast me rijden. Ik harder gassen en ondertussen weer flink uitbundig met m'n middelvinger zwaaien.

Gelukkig had Mo het in de gaten en heeft die eikel de stuipen op 't lijf gejaagd. Hij is even een stukje bumper gaan plakken en lekker met groot licht gaan seinen en weet ik veel wat nog meer. Ik heb ook nog nooit iemand zo hard van schrik weg zien rijden.

Ik kwam gewoon trillend de auto uit en gewoon verontwaardigd over hoe 't gegaan was. BAH!!! Ik was gewoon bijna gesandwiched, *brrr...*

Zo, ik moest dit even kwijt.

Dikke knuf Mayo

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 00:47

Wat een *$@!()+(^%((^%^$#^

kan er verder niets van zeggen

Mannen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 08:23

brrrrrrrrr.
paar maanden geleden is dat dus bij mike gebeurd dus ik snap hoe je geschrokken bent.
Ik vraag me af of dat soort debielen weten dat er spiegels op hun auto's zitten?(misschien niet meer hebben ze er te vaak afgereden)Mike reed rechts een man in het midden die aan het bellen was!!!!!!! Frusty Frusty
hij ging naar rechts drukte een vrouw tegen de vangrail die dus een ruk aan het stuur ga en al spinnend vol mike tegen de vangrail plette........ auto totall loss *grom* en een maand daarvoor was iemand van achterop komen zetten dus de auto was eindelijk weer heel.

Mijn pappie is een keertje geplet tussen een vrachtwagen en een andere auto omdat die vrachtwagen ook invoegde waar het niet kan .
brrrrrrrr moet er niet aan denken dat ze het mij flikken want ik denk dat ik dus zo'n debiel ben die doordrukt... Verward

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 09:56

Oooooh..
gekkuhhuis toch!!!!
we hebben het wel eens voor ons zien gebeuren...
ik ben net als nim zo'n idioot die dus gewoon stug door blijft rijden... (daarom wacht k nog ff met mn rijbewijs)

maarre..
echt IDIOTEN!!!!!

gelukkig ben je nie gesandwichd..
ander hadden we geen Mayo meer!!!!!!!!!!!!!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 10:07

Tja ik maak zoiets bijna dagelijks mee, en altijd is het... een man! Haha! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 11:15

Jullie hadden geluk dat er naast je iemand reed die dus wel om zich heen keek, hemelzijdank dat die mensen er ook nog zijn.

De actie van Mo kan ik niet zo waarderen, want dat is ook heel gevaarlijk.

Wat die mafkees deed was natuurlijk ook bloedlink, snelwegen zijn niet om te spelen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 13:23

lekker zeg! Af en toe zou je ze wat he, die vieze mannetjes... *kots* Wel goed van Mo dattie m ff de stuipen op t lijf heeft gejaagd. Dat verdient zo'n *piep* gewoon!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-01 16:05

Normaal gesproken kan ik dat soort acties ook niet waarderen. Normaal gesproken doet Mo dat soort dingen ook echt niet.

Maar hij zag dus echt alles, vanaf 't wegdrukken tot 't flirten, m'n middelvinger, echt alles en hij schrok zo erg dat hij dus die reactie gaf.

Hij zei ook later dat hij heel erg geschrokken was omdat hij mij praktisch die snadwich zag worden en als de dood was dat mij wat overkwam.

Op dat moment vond ik die actie erg geplaatst *grin*

Knuf Mayo