Hoe zijn jullie getrouwd? Jurk? Familie? Feest?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Re: trouwuh...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:01

missnynke schreef:
maar aangezien ik hem nooit meer kwijt wil en hij graag wil trouwen en we wonenn toch al samen dus dan uit elkaar gaan heeft wel evenveel impact als dat we getrouwd zijn....

Wil je eigenlijk wel trouwen? Klinkt als dat hij het liever wil dan jij maar dat jij het gevoel hebt dat je geen keus hebt. Slecht uitgangspunt voor een huwelijk lijkt mij...
In principe heb je gelijk dat het nu ongeveer evenveel impact zou hebben als jullie nu uit elkaar zijn ipv als je getrouwd bent. Maar dan moet je niet in gemeenschap van goederen trouwen en geen kinderen krijgen, dan is de impact namelijk al tig keer groter.
Denk er maar eens goed over na of je echt wel wilt, misschien klinkt het allemaal wat negatief van mijn kant, maar als je nagaat dat 80% van de getrouwden, die bij de 1/3 horen die weer gaan scheiden, er 100% achter stond en trouwen het meest romantische vond wat er maar te bedenken was, dan kun je je voorstellen dat de kans dat een huwelijk mislukt als je er niet 100% achter staat nog veel groter is...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Indy_Mouse_9, Kmbrly, Lalidan, Lalladidoo, Paardennamen, Patriesje, roosjenat, Shenavallie, Siers83, Telpeva, Xayah en 165 bezoekers