Te weinig afrekenen. Wat doe je?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:02

Overkomt mij ook geregeld. En ik zeg er eigelijk nooit wat van, tenzij ik ze goed ken. Of die leuke wisseltrucjes. (laatst bij de lunch; ik moet afrekenen 2.40 euro. Gaf 5.40 en kreeg 4 euro terug, nadat ik zei van: ik geef u 5.40 en dan kunt u me 4 euro terug geven!

En wat ik ben trouwens ook nog eens iemand die echt over op afdingt. (helemaal nadat ik in turkije kom) en weetje wat? Het werkt ook nog eens (en ja zelf in de AH is het mij eens een keertje gelukt)
Ik had eens 1 keer voor een gigantisch bedrag kleren gekocht. En pak paar overhemden en een paar schoenen en een riem. Toen ik wilde afrekenen vroeg ik of ik die das van 50 euro erbij kreeg, aangezien ik voor 1500 euro die rommel wilde aangaffen. Antwoord was:"nee!" Na wat aandringen wilde ze het nog niet doen. Toen heb ik alles laten liggen en ben weggegaan. Het feit dat zo een dasje nog niet eens 25 euro inkoop kostte en ze zeker 750 euro winst konden pakken!! Dom dus. Ze stonden wel raar te kijken. Pech, zo ben ik nou eenmaal. Kosste me wel moeite want dat pak was erg mooi.....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:35

Nou moet je opletten. Vorige week nog gedaan in de McGregor shop. Iets was 40 procenten afgeprijsd, maar ik wilde het samen met twee andere dingen die 50% waren afgeprijsd, ook voor 50% hebben. Dit is gelukt. En als ik voor een berg geld niet eens een stukje korting krijg in de vorm van een goedkoop stropdasje, dan krijg ik daar de pik op ja. Overal kan je afdingen. Als je dat niet doet op een sloeberige manier, dan is daar niets mee aan de hand. (Trouwens heb net nog afgedingd voor de verkoop van mijn woning en de daarmee gemoeide kosten).

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:02

ilovehorses4ever schreef:
Je moet het ook zelf weten hoor, ik zeg alleen wat ik er van vind. Tja het scheelt natuurlijk wel geld, maar ik heb het nog nooit gedaan en ik doe dat ook niet. Ik vindt dat je dat in een winkel niet kan doen. Ik zie het al voor me zeg ik heb deze zomer in een patatkraam gewerkt en ik weet niet wat mijn redaktie zou zijn als iemand af ging dingen op de patatjes en de kroketten. Volgens mij zou ik diegene wel een beetje voor gek lopen verklaren, maar ja, zal wel weer aan mij liggen...

Da's toch net weer iets anders, maar als ik bij de slager tien kilo vkees bestel, wil ik ook korting, en die krijg ik ook.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, carineken, ComscoreBot, Facebook, Fair, linoleum, maj0, Mo_86, moonsparkle, Roosch, Selina, Telpeva, xSannee, YandexBot en 155 bezoekers