Weer wat vage stats...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 13:03

vet, sta ik toch nog zesde.. Toch aardig voor een 2e plek in aantal bercithejs, heb ik kennelijk ook nog wat te melden. ga toch meer verhalen schrivjen en die op Onzin plippen, hoort dit niet eingelijk op onzin??? just curious...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 12:19

BART: WAT EEN ONDERSCHRIFT!!!!
*onder bureau*
gelukkig dat pb's niet meetellen, doe ik nie zo heel vaak eigenlijk...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 13:26

tsss... ik wil anders best wel iets leuks bedenken voor in je onderschrift hoor! Mag jij mijn Chilly Billy neem ik mijn andere verzinsel (heb er nog een stuk of wat op de plank liggen)... Maar eigenlijk moet je me dan wel IRL Chilly Billy zien gaan, dat is echt vet! Nog ff een paar daagjes mijn examen onderschrift, of naja, kan eigenlijk ook wel opdingesen...
Enneh, Bart, ik was veel eerder met zeggen dat je geweldig was enzo hoor! WEet ik wel zeker...
Ik ga zo lekker chilly billy-en... tralalallaaaaaa... en ff mijn onderschrift veranderen... Elke week een andere... JOEHOE!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Callisto04, Druif_01, GoogleAdsense, ista, JudithGigi, Laj1, mosimonster, Nikkii026, Wenta, Wopkebrok en 39 bezoekers