Onze verenigingslessen beginnen weer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 22:47

Ik werd net gebeld door de secretaresse van onze (KNF) vereniging dat de lessen per volgende week weer gaan beginnen, omdat het verzamelverbod nu ook opgeheven is.
Dat betekend dus ook dat ik weer eens een afspraak kan maken voor priveles, en misschien zelfs wel weer eens gaan starten!
Hoewel, vorige week een video van paardje en mij gezien, ahum, misschien nog iets doortrainen. Haha! Haha!

Navragen is beter dan afvragen.



Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 12:43

Bij ons waren alle verenigings lessen afgelast, omdat er hier veel paarden bij evenhoevige staan, dus was het financieel niet haalbaar om de lessen voor een paar ruiters door te laten gaan.
Volgens mij hebben ze zelfs het hele terrein afgesloten, want als er toch mensen kwamen, die bij evenhoevigen stonden (om vrij te rijden) en er was sprake van verzameling van 'risico'paarden, was de vereniging verantwoordelijk, hoge geldboete dus.
Bij ons op stal hebben ze 3 koeien (Herefords), dus mocht ik ook niet naar priveles.
Mijn instructeur Sander Marijnissen stond trouwens met een groot stuk in de Paard en Sport, iemand dat gelezen?

Navragen is beter dan afvragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie