AIDA

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

AIDA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 18:16

Hey
Wie is er naar Aida geweest? Ik ben afgelopen woensdag geweest en vond het in een woord Geweldig!!
Lijkt me keileuk om mee te doen en zoiets op te zetten maar helaas: ik kan niet zingen en ook niet goed dansen. Ik speel wel klarinet maar dan moet ik toch nog iets beter worden.
Denk dat ik voortaan naar meer musicals ga, ben ooit bij Annie geweest en nu dus bij Aida. Maar echt goed!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 18:45

ik ben er geweest (maar ga nog wel een keer). goeie musical, mooie muziek. had je een mooie plek? en deden de 'echte' spelers ook mee?

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 23:52

Ben ook geweest, en ik vonnum tegenvallen. Hij is echt wel goed in elkaar gezet, er zit wat humor in, t verhaal is redelijk pakkend. Ik vond zelf de muziek wat aan de mindere kant en de humor had wat prominenter gemogen.

Maar ik kan best begrijpen dat mensen m echt leuk vinden, tis alleen niet echt my kind-a musical.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 00:27

ben niet bij AIDA geweest, wel bij the phantom of the opera.
Ben verder flink musical fanaat (en dan met name andrew Lloyd webber) dus heb ook een leuke collectie staan Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 01:10

Ik ben ook gek op musicals van Andrew Lloyd Webber. Ben alleen nog nooit naar een musical geweest......
Tja kan nooit iemand vinden die mee wil dus dan houd het gauw op. Maar ja, cd's zijn ook leuk.
Hé Stef het wordt wel erg opvallend zeg: paarden/Queen/ musicals van A.L. Webber???

Ben je toevallig ook nog steenbok of zo?? Zijn we onder dezelfde sterren geboren ofzo:))

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 04:03

Ik ben naar 42nd street geweest, wilde ook heel graag naar aida, maar mijn ouders vonden het te duur. Ga dit jaar wel weer proberen om naar de musical te gaan, eens zien of ik het bij mijn ouders voor elkaar krijg...

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 10:22

Ik ben ook niet naar Aïda geweest.
Wel naar the phantom ( 2 keer), miss saigon, elisabeth en titanic.
Ook musical-fan dus Haha!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 11:57

SuperPepeijn schreef:
ik ben er geweest (maar ga nog wel een keer). goeie musical, mooie muziek. had je een mooie plek? en deden de 'echte' spelers ook mee?


Wij hadden een hele goede plek, zaten wel 4de rang maar dan wel vooraan, dus zagen alles. Wij hadden alleen de 'echte' Ramades niet, de rest wel.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 17:00

ik ben er ook afgelopen woensdag geweest. Wij zaten tweede rang, en dus er ook recht voor maar dan wat hoger. Het was inderdaad erg mooi. Hoe die decor stukken wisselden alleen al. Ik heb helemaal mee zitten leven met het verhaal.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 00:21

nee, geen steenbok, schorpioen Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 01:00

Ach nou ja kleinigheidje hou je toch hè? Knipoog
Wel toevallig.....

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 06:14

ben 2x naar Aida geweest, 2x naar Elisabeth, 2x naar chigaco, 42nd street, Oliver, Saturday Night Fever, Titanic, Fame, Miss Saigon en nog een paar. De meeste keren hebben we vooraan gezeten (rij 9), de beste plek om te zitten, dan maar wat meer geld uitgeven aan kaartjes maar je geniet het meeste.

Hoezo musicalverslaafd Haha!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 08:38

hihi nou ik ook hoor
ga in september voor de 3e keer naar AIDA
ben 2keer naar miss saigon geweest 2 keer elisabeth 2 keer Chigago en vover 2 weken saterday night fever en ik ben ook 1 keer naar 42 street geweest

inderdaad hoe bedoel je musical freek
Ik zit altijd vooraan in het midden (voor mij de beste plek)

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:58

Ik ben 2 weken geleden naar Aida in Italie geweest. Dat was bij de Opera di Verona! Het was dus echt een opera, niet dat ik dat echt boeiend vind, maar het ging meer om het spektakel eromheen! Het was in het italiaans dus helemaal niets van verstaan 4 uur lang!! Ben nu wel benieuwd WAT ik eigenlijk gezien heb!! Haha! Misschien toch handig om hem eens in Nederland te kijken!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 00:35

Ik ben ook al een paar keer naar Aïda geweest (me nicht speelt erin, dus ik ga altijd heel goedkoop) Soms istie leuk en soms zijn de spelers wat minder, ik vind bas heel erg goed!
Verder ben ik naar Miss saigon, Elisabeth, Rent, Sneeuwwitje, Chicago, Rotterdam toen en nu, musicals in concert en nog een paar andere musicals geweest en ik ga over een paar weken weer naar Aïda toe, jah ik ben ook een musical fan Haha!
Ik heb gelukkig altijd geluk wat musicals betreft, me tante is bevriend met de eigenaar van het luxor theater, dus ze krijgt altijd kaartjes voor luxor en andere theaters Haha!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:39

Musicals in Concert die pas geleden in de Ahoy was daar ben ik
ook naar toe geweest, dat was echt suuuuper!!!!!!!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 00:49

Welke dag?

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 09:59

Op zaterdag, we zijn op de bonnefooi gegaan en hadden geluk dat mensen
(die werkzaam waren bij een of ander bedrijf) hadden afgezegd dus we
zaten bijna vooraan!! *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 10:19

Ik ben ongeveer een half jaar geleden naar Aida geweest. Daarvoor naar Elisabeth.
Eerlijk gezegd vond ik Elisabeth 10x zo mooi als Aida, omdat de geluids- en lichteffecten me te fake waren.
Lasers en dat soort dingen horen niet thuis in een stuk wat zich 2000 jaar geleden afspeelde.
Bij Elisabeth was er niet veel van lichtshows (niets dus) en dat kwam een heel stuk rustiger over.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:13

ik ben ook naar musicals in concert geweest, alleen dan in euhm.. weet niet meer, rotterdam, net na de erasmusbrug.
Henk poort en Simone kleinsma.
Simone kleinsma is gewoon een wereldwijf!!.
Henk poort blijft bij mij na zijn optreden in the phanton grote favoriet.
Ineens..."mogen wij onze collega aankondigen??"
Dames en heren, hier is......
Stanley Burleson!!!!

Soooo Dak eraf!!!!!!!!!!! Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:20

ik ben afgelopen zaterdag naar Aida geweest, zo`n VIP arangement, leuk joh !! Diner, daarna afgezet in Limo, pal voor het Fortis Theater, we zaten in zo`n vip box, lekker close dus, en ruime plaatsen... zo`n box voor 8, en we waren ook met 8... leuk, leuk !! daarna weer afgezet bij het hotel, met de Limo...

Verder ben ik naar Miss Saigon geweest in Londen, Buddy Holly in Londen en Starlight Express in Londen......

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:22

ps: wij haddden de echt Aida, de echte Ramades, maar die vader van Ramades werd gespeeld door Ben Crames....

Tutu

Berichten: 57
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:20

ben nog nooit naar een musical geweest....
ga aanstaande vrijdag naar FAME hier in London *spannund*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 20:19

Sando schreef:
Starlight Express in Londen......

There's a light at the end of the tunnel.... lalalala Haha!

BTW, Ben Crames is neem ik aan ben Cramer? Misselijk