mensen met een navelpiercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 20:17

Heeft iemand ervaring met tattoo's? Ik wil eigenlijk best graag een kleintje, onder aan m'n rug zodat je hem kunt zien als je een keer een heupbroek draagt of zo. Maarre, vind het een beetje griezelig allemaal. Weet ook nog niet wàt er dan op moet, een of ander mooi symbool of zo. Wat wil jij er op Laui?
Iemand ervaring met die dingen?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:43

Ik ben dus ook bang dat het heel kietelig zo onder op je rug, maar ik vind het wel heel sexy staan eigenlijk... Hmmm, ben nog in dubio. In elk geval moet ik eerst een hele bult tentamens halen, en ik heb m mezelf belooft als kadootje daarvoor, dus ik kan nog ff denken. Hoe duur is dat eigenlijk ongeveer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 17:47

Ik vertelde het gisteren een goede vriendin van me en zij sloeg steil achterover Haha!
Ik ben namelijk zo'n meisje met van die keurige kleren van de Zij, en lang bruin haar in een staart of knotje... Cool Wàt jij een tattoo?! Ben je gek of zo! Nee gaaf, dan gaan we samen!!

Dus nu gaan we samen, na mijn tentamens (duurt nog wel een paar weken)
Hoe meer ik erover nadenk hoe leuker ik he vind, dus ik denk dat ik het gewoon maar ga laten doen. Ga eens op zoek naar een mooi plaatje. Vind het wel heeeel spannend als ik erover nadenk, maar wel gaaf Cool Party!!
Dat wordt dus zoeken naar een goede tatto-shop... Waar heb jij het laten doen Sandra?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie