wat doen in het vliegtuig?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

wat doen in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 10:48

ik ga morgen dus naar amerika, maar zie het vliegen nog ABSOLUUT niet zitten. maar om mijn gedachten dus af te leiden vroeg ik me af of jullie nog dingen weten die ik in het vliegtuig kan doen, zodat ik me niet ga vervelen enzo. ik weet niet of dit bij algemeen hoort, maarja, dan moet het anders maar even verplaatst worden

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 12:41

ik ga met mijn zus samen, en we gaan al wat vroeger, zodat we meer kans hebben om bij het raampje te zitten Haha! haha naar de wc moet ik zoiezo al vaak dus dat komt goed uit Haha! is die film wel met nederlandse ondertiteling? we vliegen wel met een amerikaanse maatschappij dus dat zal dan wel niet of wel?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 18:23

ow ok, bedankt allemaal! maar ehm, dat overstappen he, is dat moeilijk? of wijst zich dat allemaal vanzelf?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie