anorexia/boulimia

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 20:56

jeetje wat moeilijk. Ik zou zoals al eerder gezegd proberen er voorzichtig met haar over te praten.
Mijn moeder heeft vroeger ook anorexia gehad, ze was balletdanseres, dus ze moest extreem dun zijn. Ze heeft nu nog steeds problemen met eten, nooit honger etc.
Ze is nou vrij normaal van gewicht, maar ik kan mijn moeder niet dik voorstellen, dat zal ze gewoon nooit worden. Ze is een echte gezondheidsfreak, daar word ik welles gek van Knipoog .
Ik heb een hele kleine maag, en ik krijg nooit zoveel eten op. Als ik dan een dag ff geen honger heb ofzo begint mijn moeder altijd meteen; je krijgt toch geen anorexia ofzo heh. Ze bedoelt het goed maar ik vind het wel irritant, want ik weet gewoon dat ik geen anorexia zal krijgen, ik maak me niet zo druk om mijn uiterlijk, en ik houd veel te veel van snoepen Haha!
maar goed weer even on-topic; veel mensen met anorexia proberen dat ook extreem te verbergen. Dus als ze bijv. op een verjaardag zitten en er word taart aangeboden zeggen ze niet gewoon "neej ik heb geen honger", maar ze gaan smoesjes verzinnen bijv dat ze net ziek zijn geweest, of dat ze al een heleboel hebben gegeten ofzo. Mischien kan je daar eens opletten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie