no more bokt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 16:28

helaaas, ik zit om nog onduidelijke redenen al een week zonder internet en ben dus noodgedwongen een beetje afgekicked ( "cold turkey" *LOL* ) van bokt en m'n andere favo sites..
-misschien was het iemand al opgevallen..?? heel misschien? -
Morgen gaat het spul naar de zaak ( waar ik nu ook ff zit)waarna ik hopelijk weer online kan.
leorna moet 'officieel' nog iets van 5 dagen, maar voorlopig heeft ze nog erg weinig uier, maar dat had haar moeder ook steeds, zelf toen d'r veuelsn er al waren zag je haast niets..
Nog ff afwachten dus.
LIjkt me nou niet tof als ik op het moment supreme niemand het hopelijk goede nieuws kan vertellen..

Jantina, hoe staat 't bij isolda..??
tot later!


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 17:59

jaa, ik ben er weer ff!
Zit nu weer op d zaak, moest ff een auto ophalen en dan weer naar huis, maar de hele weg ( 60 km..) stond gewoon helemaal stil..
hemelvaart; lang weekend vrij voor velen en de Roparun ging net over het eiland..
Ik besloot om maar ff wat te eten hier ergens met m'n us en dan wat later naar huis te rijden.. hopelijk rijden, want ik rijd in een auto die na 5 minuten filerijden met een motor staat die gaat roken..vooral in deze hitte. ben al eens eerder gestrand op een zeer ongunstig tijdstip en heb daar niet zo'n zin in.
Nu zit ik dus 'noodgedwongen' te i-netten hier Knipoog

Ik zag trouwens dat er een aantal 'zielige mensen' ( daar lijkt het op tenminste)
hier zijn, die het deze keer op mij voorzien hebben: er stond ergens bij veulenpraat iets van ene 'madelien' en nu is 'leintje' online zag ik onderin.
Dat moeten dus bekenden van me zijn, aangezien alleen die weten dat ik sosm zo genoemd wordt...Ik heb ook al een sterk vermoeden wie dat dan is, maar daar moet je wel mee oppassen..
Of kan iemand misschien het echte bestaan van 'madelien en leintje' bevestigen..? lijkt me erg sterk..
of kunnen heike/bart de berichten enigszins lokaliseren/natrekken..?
Dit is best irri..
Anyway, ik noem mezelf hier nooit 'leintje' of 'madelien' oid, dus julie weten dan dat ik dat niet ben!

groetjes, Madelein die waarschijnlijk nog 4 dagen moet aftellen, of langer, ik krijg nacxhtmerries van de paarden bij nimber, met 3 weken te laat enzo...

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 14:15

hij doet t weer!
ben nu thuis weer gewoon online en kan dus de tel. rekening weer heerlijk omhoog gaan jagen Lachen
w.b. madelien/leintje; een van de twee had ergens een 'vreemde' tekst gezet, ging echt nergens over en leek erg nep. Weet nu ff niet meer waar dat stond, maar vond t wel wat 'typische teksten' (met o.a. iets van "ik ben pot haha" erin ofzo..)
Zijn er hier dan nu al 3 marjoleins ofzo..?

Dan zal ik op de nicknamen en icoontjes moeten gaan letten om te weten wie wie is!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 22:12

nee, geen schop, wel een paar rijbroeken Lachen
Hij voert steeds zo aardig z'm koeriersdiensten uit, dat ik ook maar aardig bljf *LOL*
Ze liggen nu dus bij hem thuis, nu is het aan jullie wanneer Karin ze heeft. Ben benieuwd of ze haar passen.. (grrr.. *LOL* )
Eentje ljkt niet zo'n grote maat, maar is wel multi stretch.. de ander is de paarse rib.
Ik hoor 't wel!
Hoe was't in Londen trouwens?? Wat heb je zoal gedaan/gezien?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, EllaBellaah, lastig, Xyris en 210 bezoekers