arm gebroken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

arm gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 12:59

hoi

ben van ymke gevallen
en ik heb mijn arm gebroken

groetjes Anna

ps het typen en computeren gaat moeilijk maar ik rij wel

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 13:02

Je rijd wel? Frusty

Iig beterschap...

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 16:00

ja

ik stap alleen en draaf
voor de rest loop ik ernaast

tnx

groetjes Anna

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:12

Kijk je wel uit voor je het erger maakt? Al was/ben ik net zo hoor! Veel beterschap, het bokt vast lastig met een handje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:16

Beterschap.

Ik reed x jaar geleden ook met mijn gipse armpje Haha!
Alleen het opsteigen vond ik niet zo makkelijk.
Voor de rest het paard wat beweging geven ging wel Haha!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 00:01

misschien moet je je onderschrift veranderen, Ushi??
Beterschap!
En tegen beter weten in zeg ik toch even dat het heeeeeeeeeeeeeeeel erg dom van je is om te gaan rijden met een gebroken arm. Maar goed, dat weet je zelf ook wel, hè?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:50

Ik rijd maar een paar daagjes niet...heb gister een behoorlijk klap gemaakt en volgens mij heb ik een rib gekneusd ofzo... Huilen Mijn nek is ook ontzettend stijf en mijn knie voelt weer niet helemaal tof, mijn paardjes hebben dus dit weekend vrij...Party!!
Cheeka was trouwens heel braaf en toen ze schrok dacht ik dat ze gallopeerde en na een bok of vijf(toen ik tussen haar oren doorging) viel het me op dat het toch wel aardige stuiters waren...Ik was er helemaal niet op bedacht(stom met ene 3-jarige Bloos ) en daarom lag ik ook zo snel...*LOL* Ben wel verder gereden(was de eerste keer los in de bak) en toen was ze weer heel braaf Lovers Was echt mijn eigen stomme fout, maar het doet wel pijn... Huilen

Beterschap met je arm en doe voorzichtig!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 17:44

Als een paard schrikt of wat dan ook,hoeft het nog geen verschrikkelijk dier te zijn hoor Knipoog Kom maar langs om jamey te bekijken,het allerliefste knuffeltje van de heleeeee wereld Lachen

Anyway,ik heb geen gips,dus wordt het ookal wat moeilijker om erop te gaan,ik loop in zo'n klotemitella Verward Maarja,ook een beetje moeilijk ingipsen: je schouder Scheve mond

Ik raad het je echt af erop te gaan,stel ze schrikt nog en je valt weer,...dan moet je straks onder het mes Verdrietig

Nog een keer beterschap dan maar Haha!

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 17:49

mmm,fijn heh?breuken.erg leuk.2 keer iets gebroken:mn pols en de kop van mn bovenarm finaal door en uit de kom.ze d88 enkel uit de kom,dus gingen ze hem wel ff zetten...NOOOOOOOOOOOOIT MEER!wat een pijn deed dat.maarre,met mn pols kon ik wel redelijk rijden(zat tot mn oksel in het gips:))gelukkig niet te lang...enne,veel succes,nix meer breken en voorzichtig blijven ey!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 20:56

wow dat je daarmee gaat rijden!! doet dat geen pijn?? ik was al helemaal doorgeflipt toen ik mijn pols had gekneusd (was wel zwaar gekneusd hoor Tong uitsteken ) maar daarmee kon ik echt niet rijden!! maarja.. ik had daarvoor ook nog nooit iets gehad Schijnheilig maargoed.. veel beterschap Haha!