Geschiedenis - eitje!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 11:48

ik had het idee dat het heel simpel was, maar dat ik het gewoon niet geleerd had oid.. Ik heb 'slechts' 7 kantjes hoor! My god, 14???
Iig, ik was nogal frusty, het was echt veel. 1e 2 vragen had ik zo al een kantje, toen dacht ik: CHILLY BILLY, ff kappen... Maar ht ging wel geloof ik.
Verdrag van Rome is volgens mij over de EGKS oid, iets met europa. Staat wel in de bundel dacht ik hoor... Iig kwam het mij wel errug bekend voor.
Wat heb jij als 5e dia gedaan? GEwoon curiosity, ik heb de val van de muur. Zeer didactisch verantwoord natuurlijk... *grijnz* My god, wat een stelopdracht, die was wel simpel, je hoefde alleen maar een beetje te banketstaaf over het een of t ander, verder echt niks. Nah, vonnik wel te doen. Stond gewoon nog WAT je moest zeggen ook bijna, of iig: je werd er wel midden ingegooid. Ik wist niks, maar het ging best goed, door al die aanwijzingen (haha, gewoon ontzettend duidelijke puzzelstukjes) wist ik het wel.
Had ik niet gedacht... Naja, ik denk wel dat ik voldoende heb, maar of het echt geweldig ging? WEet niet helemaal zeker...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:14

ja, en daar heb ik dus dat 2 + 4 gedoe, over dat ze nog wel met de oude bezetters moesten kletsen, en dat dat dus niet echt zelfstandig lotsgedoe was.. Want je moest nuanceren he...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:52

ff puntjes geteld: beetje ??gerekend kom ik op 50 puntjes van de 90. Zesje dus. Zeker voldoende, dusseh, ikke = tevreden...
Wat een vage antwoorden staan er trouwens tussen. Hallo, die wetten, Ik ken bij nader inzien echt alleen de mijnwet...
En bij vraag 25... my god, daar was ik gewoon nooit opgekomen. Vraag 19 ging ook al zo lekker. En over dat tempo-doeloe, HALLOOOOOO, van een foto... Naja, het koloniale gedeelte heb ik daar iig wel goed...
En ja: rome is toetreding tot de EEG.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amandavd, ComscoreBot, Eefsel2109, evita2, flooooo, Foreverkliek, GoogleAdsense, jadeken, Kloesje, Lanoca, LisaVH96, Marcella, Mariett, Nightingale, Paloedie, RenskeFrea, Symke, Vjestagirl, winnetou4502, xColorCross, xSCWx, xSimonee en 72 bezoekers