Welke Provider is het beste?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat is een goede provider?

Ben
4 (9%)
Dutchtone
5 (11%)
Vodafone
21 (47%)
KPN (Hi)
12 (27%)
O2 (was Telfort)
2 (4%)

Totaal aantal stemmen: 44


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 12:43

Dutchtone ofcourse!! Lachen
Helemaal nu we binnenkort Orange worden. Orange is een van de beste providers ter wereld waar de service absoluut gegarandeerd wordt.
Daarom duurde het ook zolang voor dutchtone mocht rebranden naar orange: eerst moest de klantenservice veel en veel beter. Dat is het nu, en het zal ook niet lang meer duren!!


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 13:21

Grappig overigens dat van alle namen alleen de KPN nog overblijft straks!
Libertel--> Vodafone
Telfort --> O2
Ben --> T-Mobile (binnenkort waarschijnlijk)
En dan natuurlijk Dutchtone--> Orange.
Laatst bijgewerkt door kaj op 03-08-02 10:45, in het totaal 2 keer bewerkt


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 17:17

Er is een onderzoek van de consumentenbond geweest naar de netwerken en klantenservice enzo. Netwerken zat weinig verschil in en van het personeel in de winkels was de dutchtoneshop het beste.

Ik weet niet meer zeker welke provider het was (zal ik van de week eens nakijken) maar sommige rekenen achterlijk veel geld voor bepaalde services. Zo berekend kpn 17 euro voor een barring (bijv. als je 0906 nummers wilt blokkeren) en er was zelfs een provider die 112,50 rekent voor een nieuw nummer!!!
Voor een nieuw nummer betaal je bij dutchtone 5 euro en een barring is gewoon gratis. Heel veel mensen kijken alleen naar de aanschafkosten en de tarieven en dergelijke maar kijken niet naar wat de eventuele service kost. Zo kun je bijv. als je toestel gestolen is bij ons meteen een nieuw toestel krijgen als je je contract daarbij voor een jaar verlengd. Bij de meeste providers kun je wel verlengen maar dan pas na als je contract binnen twee maanden afloopt. Bij ons kun je al vanaf dag 1 verlengen in geval van een gestolen toestel. Anders zit je straks met een 1 of zelfs tweejarig contract en heb je niet eens een toestel.
Dit vinden de meeste mensen logisch maar het kan dus eigenlijk nooit. Volgens mij is dutchtone hierin de enige, in ieder geval waren wij de eerste.

Ik zal van de week eens de tarieven van de services van de verschillende providers hier neer zetten (heb ze nu niet bij de hand)

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 22:46

Tja de middle of nowhere is ook wel moeilijk Lachen
Nee grapje: tuurlijk zijn er altijd plaatsen waar je slecht bereik hebt met een provider, ik heb weleens met mijn kpn super bereik gehad waar ik met mijn dutchtone niet eens kon bellen en andersom. Maar ja aangezien er elke dag 3 masten bijgeplaatst worden en er al honderden zijn bijgeplaatst sinds afgelopen jaar is het bijna overal goed.

Was dat lang geleden dan dat je dutchtone daar geprobeerd hebt?
Is wel handig om te weten want als het nu nog steeds slecht is kan dat mooi worden doorgegeven. Tja als niemand klaagt dan gebeurd er ook nooit wat. Want in theorie kan een mast wel een bereik hebben tot daar en daar maar als het in de praktijk anders ligt moet iemand dat toch aangeven. Daarom zijn er een tijd terug ook brieven verstuurd waarin mensen werden verzocht plaatsen door te geven waar het bereik slecht was. Werd zeer positief op gereageerd overigens!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 20:20

Oscar schreef:
Hier een tevreden Dutchtone-klant !


Hèhè eindelijk!!!

Nee hoor grapje! Heb vaak genoeg tevreden klanten aan de lijn anders zouden ze natuurlijk ook hun contract niet willen verlengen!
Maar leuk dat jij in ieder geval tevreden bent.
Ben zelf ook erg tevreden maar ik ben natuurlijk ook wel partijdig. Alhoewel, sinds ik met dutchtone bel heb ik ook nog geen problemen gehad dus ik ben gewoon echt tevreden....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, AnoukS_, Cavaletto, Galaika, HopeMyDay, IASCrawler, JoyenUnory, Laura1982, mala26, moralian, Mrskiwi, oscar1996, Paardennamen, Wispeltuur, x_Ilse_x en 76 bezoekers