volwassen katten niet in hun nekvel pakken????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:18

Die handdoektruc pas ik (uit pure noodzaak) ook elke keer weer toe en inmiddels is het een groot succesnummer geworden. Haha!

Aan nekvelgrepen waag ik me niet. Weet ook niet of het schadelijk is, kan me voorstellen dat een volwassen kat daar te zwaar voor is. In het asiel deden ze het wel toen ze haar aan mij meegaven, maar ik heb het zelf een keer geprobeerd en nog voor ik haar te pakken had, lag m'n arm al half open. Deed ik toch iets verkeerd...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:51

Riƫtte schreef:
De meeste krengen zijn zo soepel dat ze zich in hun nekvel kunnen omdraaien en je alsnog te grazen nemen!


Zo eentje heb ik dus. En het gekke is dat ze poeslief is (leuke woordspeling) als ze eenmaal bij de dierenarts op tafel zit. Die hoeft haar dus ook niet in d'r nekvel te pakken, ze laat daar alles met zich doen. Maar thuis laat ze zich niet vangen, behalve dan met een groot badlaken. Miss Muts... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Annash, Annetjuuh, Bengell, Brigitte_D, Clmr, danielle_x, Domi_94, Facebook, Firegirl, Flux, Fly_high, Fris, Kmbrly, Lola25, luuntje, Marigo, Niwla, SANEX, Saskiaa_, Tine1987, Ubermetrics, xChoco, Zick_Zack en 192 bezoekers