vingertopje verbrijzeld

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 13:08

't is wel een beetje dommig hoor... Een paard heeft nl sterke kauwkaken.. DOettie nooit hoor, weetje hoe dom dat klinkt? Zeg het ook de hele tijd, ik laat Jopoe (ha ha, opa Joop) en Vol ook heel vaak los staan voor de zadelkamer als ik het zadel eraf haal. Komt mn mammie: eh, zou je dat nou wel doen, als er iets gebeurt zijn ze weg. Doettie niet hoor... Tsss, tot het gebeurt...
Ik hoop wel dat het snel overgaat, weet wat het is om je vingertopje te verbrijzelen (heb ik gedaan tussen een klapstoeltje vorig jaar), of je teen (heeft Joop voor mij gedaan, niemand geloofde dattie gebroken was, nu pas zegt mijn moeder: zal wel heel goed kunnen dat je dan een gebroken teen hebt... hij staat nu ook scheeft *grin*)

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 18:14

Toen ik op mijn vinger was gaan zitten (tussen het klapstoeltje, en ik op het klapstoeltje) toen bleef ik 'm heel lang voelen als ik iets beetpakte. Heel vervelend, dus ik keihard: tis gebroken... Mijn moeder vond me niet zo grappig. En toen ik onder Vol gelegen had geloofde ze ook niet dat het zo erg was. Was helemaal pimpelpaars en groen uitgeslagen, kon nauwelijks lopen. Maar het bot was niet beschadigd, alleen maar de pezen (dat duurt lang, jemig, gewoon maaaaaanden) en m'n knietje ook, maar daar had ik geen last van. Volgens de fysio kon ik daar later wel last van krijgen (over tien jaar ofzo) omdat mijn meniscussen (zitten er toch 2 in 1 knie?) waarschijnlijk beschadigd waren. Maar omdat ik niet voetbal, alleen maar knolrijdt, en er niet elke dag onder ga liggen, dan zou het niet zo moeten zijn... Is wel een gezellige fysio. Ik ga elke week bij hem hard lopen, en dan loopt hij allemaal geintjes te maken, terwijl ik me doodloop... Achteraf wel grappig, maar dan dus niet... Maar goed...

Laui
<hr>
*You don't bring me anything but down*

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, Blue_flower, Frummel01, Lijsken, MeesMo, Murloc, Ninouschka, RoronaZorro, SentiBot en 66 bezoekers