vingertopje verbrijzeld

Moderators: Dani, Leo, Muurp, Berdien, Hanmar, Murthul, Shanna, Warboel

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 17:56

AARGH jino heeft zaterdag mijn vingertopje een beetje verbrijzeld met haar schepre kiezzen Huilen ikvoelde of ze haken had en normaal is ze echt heel lief als ik in haar mond voel naar hakenofzo en nu had ze net nog een hooitje ofzo in haar mond en ik voelde en toen ging ze net ff malen dus tja toen vermaalde ze mijn vinger ook... woensdag toch ff naar de dokter. zal wel loslopen maar toch ff voor de zekerheid.. ben trouwens al wel heel handig geworden met typen zonder linkerwijsvinger, ziet er echt heel knuddig uit, hij steekt echt zo omhoog ook in de klas als ik gewoon zit zegt leraar opeens: ja Yorica zeg het eens? dus ik zo: HUH? hahah dacht ie dat ik mijn vingerop stak.. maar hij gaat automatisch naar boven Lachen en hij blijft maar kloppen *noknok* *klopklop*
heb ook al op ht punt te staan um zelf maarte amputeren maarik geloof datmijn doorzettings vermogen daar toch echt te laag voor is Knipoog

"Some memories are best forgotten"

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-01 15:17

ja het is ook dom, maar het was niet een kwestie van bijten.. ze had nog wat in dr mond ofzo.. tja ikweet het lekker clichee, doet ze anders nooit o:)..
morgen ga ik naar de dokter, en mijn vader is zo lief geweest een afspraak om half negen te maken.. mis ik lekker eerste uur *LOL*en met beetje geluk ook nog gedeelte van tweede uur.*LOL* het ziet er niet eng uit maar er zat een snee die eerst heel erg bloede en later heel mooi dichtging vrij snel eigenlijk en toen kwam er vocht onder en ging het ontzettend pijn doendus toen heb ik me vinger in een bakje met soda gehangen tegen ontsteking en nu is het rood geworden en m'n nagel doet pijn en is een klein beetje paars.. en me vinger droogt een beetje uit Verward maargoed morgen naar de dokter.. hihi en goede vriendin werkt daardus zal d;r nog wel ff blijven hangen hihihi

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-01 17:04

hahahahaha nee maargoed maakt het uit.. het doet gelukkgi niet veel pijn meer ben benieuwd wat de dokter er van zegtmorge

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 15:20

up date over mijn arme vingertopje:

vandaag naar de dokter geweest maaretw as dus al bijna over maaromdat ik hart pacient ben had ik er dus zelf aan moeten denken dat ik bij ontsteking peniciline moet slikken, maar had er dus geen moment aan gedacht.. en verder moek nog twee maal daags 5 min in de soda hangen tegen de ontsteking..

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten