gave reactie op branddate

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:49

Vaag en oppervlakkig? Neuh... zo wil ik het niet noemen. Een vriendin van mij heeft vorig jaar oktober haar huidige vriend leren kennen via Branddating. Voor allebei begon het als een geintje (zoals voor de meesten), maar IRL bleek het ook heel goed te klikken.

Tja, als je iemand in de kroeg, in de trein of in de supermarkt ontmoet, weet je ook niet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 13:35

Doet me denken aan dat liedje van Brigitte Kaandorp. Zij is daarin kassamiep en krijg elke dag een jongen aan de kassa met heel zielig een pak melk en 2 bananen in z'n mandje (pak melk kan ook een brood zijn hoor, ik heb hier ff de tekst niet). Brigitte vraagt zich dan helemaal af hoe die jongen leeft, of hij geen vriendin heeft etc. etc.

Ik kijk soms ook wel eens naar de inhoud van iemands mandje of wagentje. Maar het gaat me net iets te ver om dan aan zo'n jongen te vragen of we de inhoud van onze mandjes niet kunnen combineren voor een spontane date... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Artimes, Bloemetje75, bonnielau, Celebi, criollo_yess, Dees, ellen05, Geralda1994, Jade91, Lalidan, Larissa123, maaikemuis, Mutti, nick_en_ik, Plus_en_Min, Reyndir, Sabine, sanowa, SemrushBot, Syzygy, U2andI, wemkelover, Winged en 80 bezoekers