geen zin :( om op vakantie te gaan :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

geen zin :( om op vakantie te gaan :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 19:07

ik ga zaterdag op vakantie naar limburg voor 3 weken. Je zou denken heerlijk leuk en gezellig man...maar dat is niet zo vin ik want me broer neemt een vriend mee of naja die komt 's avonds maar k weet precies hoe dat gaat nu zeggen ze je ja je mag mee en alles maar als we daar zijn mag ik ineens niet meer mee en gaan ze dingen doen die ik allemaal niet leuk vind....

die vriend blijft 2 weken en vorig jaar issie ook mee geweest en toen vond ik er ook geen klap aan....ik blijf liever thuis.
Iemand nog tips hoe ik die vakantie doorkom Slapen Gaaaap Boos!

xx Linda

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:15

vervelend! Een vakantie hoort juist leuk te zijn! Maar toen ik de laatste jaren met mijn ouders op vakantie ging vond ik het ook nix! Dus nu doe ik dat maar niet meer! Lachen
Maarre leuke tips, veel leuke boeken meenemen, je discman, vragen of jij ook een vriendin mee mag nemen (waarom je broer wel en jij niet?) zelf in foldertjes op zoek gaan naar dingen waar jij graag naar toe wil en dit bespreken met je ouders enne misschien ontmoet je daar ook wel leuke mensen!
Toch veel plezier!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 22:02

Nou, da's inderdaad niet leuk
Een vakantie hoort toch eigenlijk dolle pret te zijn, en geen "verplicht nummer" waar je helemaal geen zin in hebt.
Ik zou eens aan je ouders vragen of jij ook een vriendin mee mag nemen.
Je broer mag tenslotte ook al een paar jaar iemand meenemen en vermaakt zich blijkbaar prima.
'k Zou het gewoon eens lief vragen, nee heb je, ja kun je krijgen !

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 22:18

jah t mocht wel en ik ging vragen enzo maja k ga zaterdag weg dus heb nou geen zin meer me ouders zijn slimm omdat 1 week van te voren te zegguh

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:26

IK WIL OOK NIE Boos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 15:08

En ik mag lekker gaan en staan waar ik wil Tong uitsteken Ik hoef lekker niet mee op vakantie en blijf dus lekker alleen thuis!