help politie belde

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

help politie belde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 18:57

de politie belde net of me ouders er waren ?! maar k ben alleen thuis dus ik zeg neej hij zegt hoelaat ongeveer kan ik ze bereiken dus ik zeg om 21.30 zijn ze er weer. Hij zegt zo ok dan probeer ik het later nog.

En nou ik me vader gebeld en vertelt en nou belde die terug voor het nr van de politie en nou issie aan het bellen

k ben helemaal zenuwachtig dalijk is er iets ergs gebeurt met me broer ofzow want die is werken Gaaaap

k weet niet ben helemaal peu nerveu


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 19:06

ik heb net me pa gebeld en de politie heeft helemaal niet gebeld dus waarschijnlijk iemand die d8 grappig te zijn...

egt scary k was ook alleen thuis maar me ouders zijn nou weer thuis dus maar tog stom vin t wel een beetje eng hoor ze belde ook al met een geheim nr en ik zei er is niemand ze zijn weer om 21.30 terug dus als die dan belt zullen we weten of het wel of niet egt was

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 19:48

jah als ik erachter kom nou.....en we hebben al een geheim nr want vroeger was er ook gebelt toen ik alleen was en toen dreigden ze me te komen slaan enzo dus daarom maja


nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 09:38

ja nou om kwart voor tien werd er dus weer gebeld en me ouders waren gelukkig thuis en het was weer dezelfde dus ik geef me vader en ze hadden ff gepraat enzo en toen zei me vader dat die man had gezegd dattie een heel ander nr intoetste dan ons telefoonnr. Dus me vader had gezegd probeer het nog eens. En toen kwam die weer hier uit...maar hij was wel degelijk van de politie want hij wist ook dat het nagetrokken was...
er was dus nix aan de hand maar k vond het tog niet egt grappig.
Maja k was nie bang ofzo toen ik alleen thuis was want het was nog licht dus ze gaan niet zomaar hier naar binnen komen en anders zet ik het alarm erop en dan komen ze zker niet binnen.

Maar bedankt voor jullie reacties Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie