fietsen van het merk TREK?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

fietsen van het merk TREK?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 11:54

ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets of cross-hybride. nu heb ik een fiets op het oog: TREK 7300 fx.
Maar ik hoor ook veel negatieve verhalen van TREK.
Hoe denken jullie over dit merk? of kan ik beter voor de gewone ouderwetse Gazelle/Batavus gaan? (zijn wel duurder dan trek en met dezelfde onderdelen afgemonteerd)

Ik heb het over een fiets met Shimano Deore 24, RST verende voorvork, verende zadelpen, V-brakes, Alu-frame

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 10:28

Ik ben er al uit, het is inderdaad de Trek 7300 Fx geworden. En wat jij bedoelt Nikita zijn fietsen met spatborden en pakjesdrager (of niet soms, Sparta ken ik verder niet goed). Maar dat wilde ik dus niet. Ik wilde of een racefiets, of een cross-hybride zonder pakjesdrager, spatborden, verlichting enz. Dus puur voor de snelheid.
Ik mag graag wat snelheid hebben als ik fiets. Woon-werk doe ik met een rugzakje op, en bovndien fiets ik alleen als het mooi weer is. Die auto is gewillig voor als het regent.
Deze fiets is het geworden:
Afbeelding

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Amyyy, Doedatje, eroslover, Josien_, Westhof, YandexBot en 194 bezoekers