fijn paarden weekend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-01 13:59

zaterdag lekker het bos in geweest kwamen we langs een weiland lag een schaap met z'n pootjes omhoog was ie omgevallen en kon door z'n dikke zwangerebuik en een boel wol niet meer overeind Leonie en ik het weiland in en dat beest aan z'n wol omhoog getrokken (die krengen zijn zwaar als ze tegen stribbelen)
Zondagochtend vroeg naar stal en daar een half uur flink met de hengst aan de longe aan het werk geweest daarna zelf een uur in het lekkere zonnetje lesgegeven.. heerlijk Toen lekker met lot getut beetje manen trekken etc.
en 's avonds naar het pannenkoeken huis wat een leven he???

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 15:15

Dat klinkt heerlijk zeg! Ik wou dat ik in zo'n mooie omgeving woonde. Ik heb ook wel eens een schaap gered met iemand, die stond op de dijk aan de verkeerde kant van het gaas en kon niet meer terug. Ik heb hem gevangen met degene waarmee ik in de auto zat en hij heeft het schaap zo opgetild en over het hek getild.
Vind ik ook altijd lekker, op zondag lekker tutten, toiletteren en bijv. wat aan de hand laten grazen onderaan de dijk. Maar gisteren had ik helemaal geen tijd daarvoor.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 16:32

Stomme schapen ook he. gaat toch niet op je rug liggen als je zwanger bent en je vantevoren al weet dta je niet meer overend komt. maarje mag nog blij zijn dat ze niet in de slot zakt want dan worden ze nog zwaarder. Hoe gaat het eigenlijk met Anouk en der paardje al helemaal gewend aan elkaar?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-01 18:40

Ahum...
das een heel ander verhaal... zal er wel een apart onderwerp van maken