Laui over studeren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 16:25

Ik HEB m'n diploma nog niet hoor... Maar ja, ik leer inderdaad wel makkelijk, moe tik het wel doen natuurlijk. Zoals gister, ik was helemaal toegewijd, blijk ik toch gewoon een *piep* cijfer te gaan halen... Ik weet toch wel dat ik blij mag zijn met een 5je.
Verder weet ik inderdaad niet wat ik wil, en studeren vind ik helemaal niet leuk, ik verdien liever geld dat ik kan uitgeven. Mijn ouders willen me alleen wel errug graag kwijt, dus ze lopen nu alweer te zinspelen op een wereldreisje (zelf te betalen). Naja, ik doe gewoon liever waar ik zin in heb, en dat is niet bepaald studeren, wordt ik liever huisvrouw... Alhoewel, stofzuigen, strijken, koken.. mmmm...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 19:06

Ja, ik ben zo gek dat ik vanalles wil. Heb er over gedacht om HBO pr te doen. Moest ik alleen wel 3 talen voor hebben, en geen twee. Verder wilde ik misschien journalistiek gaan doen, of beeldende kunst. Bezig zijn. Dat je het kunt bekijken en zeggen: dat heb ik gedaan! En het kantoorwerk (dat heb ik gedaan: een hoop administratie) trekt mij niet zo eerlijk gezegd. Ieder wattie wil natuurlijk. Ik ga nu kijken of ik iets kan doen wat ik leuk vind. Fotograferen vind ik ook leuk, maar ja, zo ben ik 80 jaar bezig met studeren omdat ik dat allemaal leuk vind...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie