Duits en ECONOMIE

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 16:34

Eco viel nog redelijk mee eigenlijk.. maar misschien kom ik daarop terug als ik de natwoorden gezien heb Knipoog
DUITS daarentegen weet ik nu al; en daar heb ik sowiezo een voldoende voor. Had van de 35 MC vragen 3 fout, er waren nog 10 pt te verdienen bij de open vragen waar ik er denk ik 6 heb.
Maar zelfs als ik alle open vragen fout heb, heb ik door die mcs al een 6 tot 6,6!!! Party!! Party!! Party!! Party!! Best goed van mezelF!!Vond m namelijk best pittig, vooral die 1e.. pff kwam er echt niet in!
Rieja: Hoe ging eco??? Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de laatste vraag over die elasticiteiten. Ik had nog 4 minuten en nog twee onopgeloste vragen voor me... vette stress.... Ik helemaal flippen maar ik dacht IK KAN HET IK KAN HET.. WEDDEN...??!!En toen ineens plop had ik een antwoord wat er redelijk uitzag en meerder mensen bleken te hebben. Dus wie weet.... Verder vond ik Die Macro-model opgave niet zo moeilijk. Die van die wijn, daar had ik niet uit dat de p een horizontale lijn was; vond ik een beetje vage vraag (achteraf denk je..stOm. tsja..)
Nouja verder kan ik dr niks over zeggen, je matst jezelf toch te vaak Knipoog

Ik zit nu met een kol om en tantum op mn nek want die is echt zooo stijf van de hele tijd (6 uur!!) zo gestresst zitten werken. Kan nauwelijks mn hoofd draaien Lachen
Vanavond relaxen en dan maar morgen beginnen aan gsch en eco2 (=poedersuiker!)Gsch noghelemaal nix aan gedaan trouwens Scheve mond\
NOUJA, we overleven dat ook wel Knipoog


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 17:11

Nou ik had idd de elasticiteiten goed! Lachen En dat marktaandeel wonder boven wonder ook (heb echt willekeurig wat opgeteld ed haha) Verder heb ik punten laten liggen bij die wijnopdracht (dacht dat een monopolie geen constante p kon hebben!!!Denk ik nu nog steeds hehe)
Als ik tel heb ik ong 55 pt = 6,3 tot 6,8 Kweenie hoor, kan dr niet zoveel over zeggen. Misschine ben ik mild geweest, misschien is mn leraar nog milder?? Verward Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 17:23

ik had wel daar ergens een vierkantje gearceerd, maar ik had m vanuit het verste punt dus dat was fout denk ik. Wel een rotding, ik had die 'normale' grafiek nog extra geleerd en dan krijgen we zo'n ding dat er helemaal niet op lijkt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bjarni, fransje23, GoogleAdsense, Jannie79, loveslimpie, Plonspony, Poety, Sneeuwmaan, spookyskippy, teunis001, XXInKA en 47 bezoekers