beterschapswensen voor Chica+UPDATE

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kapper

Berichten: 32
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: heerhugowaard

chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 07:38

Hallo allemaal hier de man van Claudia, ik moest iedereen alvast heel erg bedank voor de kaarten. Vandaag worden er nieuwe foto's gemaakt zodat we dan weten of de operatie geslaagt is of niet als het goed is is het in 1 keer gelukt maar ja dat is afwachten, als ik meer nieuws heb over Claudia plaats ik weer een nieuw bericht.

Groeten van Claudia en Frank

als tijd geld is
hebben mensen die geen tijd hebben het dan arm?


kapper

Berichten: 32
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:29

Hallo allemaal hier de man van Chica ( Claudia) het gaat heel goed met haar ze heeft vandaag al weer zelf een stukje gelopen met corset en het ging uitstekend, wel weten we nog niet hoe de operatie is gelukt (er moeten nog nieuwe foto's gemaakt worden) maar dat horen we hopelijk snel als ik wat meer weet plaats ik wel een nieuw berichtje.

Groeten Frank

kapper

Berichten: 32
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 17:27

Laatste bericht Claudia is heel snel vooruit gegaan en is reeds ontslagen uit het ziekenhuis en verblijft eerst nog even 14 dagen bij haar ouders om weer een beetje aan te sterken, en de uitslag van de foto's was ook goed.
Al met al een reden voor een klein feestje dus.

Groeten Frank

als tijd geld is
hebben mensen die geen tijd hebben het dan arm?


kapper

Berichten: 32
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 23:48

Als het goed is sturen ze de post altijd door. Morgen ga ik naar haar toe en zal dan even kijken of het voor haar mogelijk is om met een laptop te gaan zitten bokken ook moet ik je nog even bedanken voor de lectuur die je gebracht had daar was ze al heel erg blij mee. en zo gauw ik meer nieuws heb plaats ik weer een berichtje.

Groeten Frank

als tijd geld is
hebben mensen die geen tijd hebben het dan arm?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie