SKIEEEUUUH

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-01 23:11

JOEPIE!!
ik galekker in de carnavals vakantie SKIEUUUH!!lekker naar zwitserland met vrienden mee!! joepie echt gaaf!!

sorry ikmoest het gewoon ff kwijt!!

~liefs yor!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 23:18

GAAAAAAAAAAAF!!!!
Ooh, ik heb er nu alweer zin in Lachen Moet eigenlijk weer een keer terug naar Noorwegen. Heb vorig jaar voor het eerst geskiet (of ja, gesnowboard) en is beter bevallen dan ik verwacht had..

Ik had wel enorm veel pijn de eerste keer (en vooral de dag erna, Aaaaaaauw!) maar wel gaaaaf! En hoe vaker je het doet hoe minder je valt }>
Wanneer is de carnavals vakantie eigenlijk? volgensmij heb ik in die buurt een zooitje tentamenweken Boos!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-01 08:36

gaaaaf he?!
ikwil ook nog wel eens snowboarden!! heb je nog nooit geskiet? ik heb vorig jaar voor het eerst geskiet in oostenrijk met mijn beste vriendin en het was ZOOOO gaaaf!!
en nu ga ik met een andere vriendin......
de carbavals vakantie is uuuuuh vanaf 24 februari als ik het goed heb... en duurt een weekje...

dit word echt een topjaar voor mij!!! JOEPIE.. lekker skieen in swisserland en naar HONG-KONG!!! en naar AUSTRALIEUUUUH!!! WAAUAUAUAUAW! sorry.. ik ben megaaaaa happy!!
groetjes
yorrrrrr

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 11:50

Fuk, wachtwoord verkeerd ingetiept, op back geklikt, is alle tekst weg Boos! Damn.. TOch eens goed naar kijken....

Maar goed...

Heb nooit geskied, alleen gesnowboard, vond ik al moeilijk zat Lachen Moet er niet aan denken dat je 2 benen helemaal in de gaten moet houden Knipoog Kan trouwens wel gruwelijk pijn doen dat snowboarden, zeker als je een beetje hard voorwaarts (klinkt al als paardrijden Knipoog) gaat en je op de 'verkeerde kant' van je board gaat hangen, niet goed Lachen AUW Haha!

Maar wow, dat zijn de betere vakanties zeg! Ik weet niet eens _of_ ik wel op vakantie ga, laat staan naar HongKong en Australië.. Kan ik niet mee? Pling

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 20:40

Oh als we het nu toch over vakanties hebben.. Bij mij in de klas wil iedereen serieus na het examen naar een warm land. driekwart wil naar Salou en Loret.. Eh, in mijn mening getuigt dat van én een slechte smaak én een vreselijk laag IQ (en dat doet VWO, zegt dus ook geen flikker, vooral met van die mietjes vakken als frans, duits en economie, nee dan de diehards met wiskunde b en natuurkunde).
Verder gaan twee hele goeie vriedinnen van mij naar verweggistan (thailand, japan, indonesie, hongkong curaçao oid).. En ikke, ik wil helemaal niet zo ver weg, wetende dat mijn lieve Opa Joop hier is.. Naja, een safari in Afrika (rijke vent!) is natuurlijk geweldig. Een maand (of meer) dwalen in de Amazone is helemaal KEWL (nog rijkere vent). Dus iets ANDERS dan de rest. Heb ik al bedacht dat ik wel samen met Joop op vakantie wil. Kwam op het idee door Kim. Lijkt me echt super gaaf. Moet ik mijn pappie nog bereidt vinden om mij met paard (in trailer) ergens heen te brengen, me achter te laten en me vervolgens weer op te halen. Wil gewoon een weekje alleen weg... Hij wil me al meenemen op trektocht naar Portugal, Route 66 per Harley in de VS oid... Lijkt me ook gaaf hoor, zeg geen nee!!! Maar NEways, het is nog winter, het vriest hier potdomme alweer een graad of tig....

Laudie

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 21:44

nouja ik ga ook helemaal niet weg dit jaar. Vorig jaar met vrienden naar renesse geweest maar dat beviel toch niet zo ben niet zo'n meisje dat elke ochtend uit wil enja dan valt er daar niet viel meer te beleven. Dit jaar gewoon weer kijken of ik weer kan helpen bij de ponykampen. en misschien ga ik een weekje visiten bij mn mams in frankrijk die daar 3weken in een enorm huis gaat liggen zonnen. nouja zolang t zonnetje in Nederland ook maar beetje schijnt en er vooral alleen 's nachts een beetje regent vindt ik t niet echt errug

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 23:07

Salou en Loret zuigen enorm Misselijk Ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden (no offence voor de mensen die er trouw ieder jaar heen gaan) Lachen

Maar Afrika en de Amazone lijkt me wel wat Lachen Datumpje prikken Laudine? Cool

Haha.. Nog geen flauw idee wat ik dit jaar ga doen, zien we allemaal nog wel. Vorig jaar half jaar in Noorwegen gezeten en daar is Heike toen 2 weken langsgeweest (de schat) daar dus lekker 2 weken gerelaxed en Noorwegen eens bekenen, errug cool geweest Pling

En indeed, het is nog winter, zomervakantie is nog jaaaaaaaaaaaaaaaaren weg Boos! Eerst nog weet ik het hoelang studeren enzo, pfff.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 23:51

Yorica,

Ik ga in dezelfde week skieen als jij, voor de eerste keer. Ben echt benieuwd wat ik er van vind. Wat ga jij doen in Hong Kong en Australie???

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 00:35

Haha, moet wel lachen om jullie Brabo's en Nijmo's: carnavalsvakantie... *grinnnn*

Heb ooit eens aan het begin van het jaar een vak gevolgd op de universiteit in Nijmegen. Was het: 'Jongens, geen les volgende week'. Ikke (= Tukker in Utrecht): 'Hoezo dan?'. Docent: 'Nou, carnavalsvakantie, logisch toch?'

Nou nee, in Utrecht was het die week voor ons gewoon tentamenweek, carnavalsvakantie kennen we hier niet...

Hihi, sorry, moest het ff kwijt, nooit echt goed carnaval gevierd, misschien ben ik wel gewoon jaloers... Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 11:53

nou als je eens een dagje langs wil komen dan ben je welkom. Op zaterdag is er een carnavalsoptocht en die is wel leuk.

Nou ja je tenen vriezen er nu af denk ik maar toch...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 13:16

A.s. zaterdag al?? Brrr...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 16:20

Carnaval lijkt me wel leuk, maar om daar nou serieus een weekend zat te zijn, dat staat me ook zo tegen aan Loret enzo...

Laudie

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 16:28

Een weekend? Volgensmij is het nog langer Boos! Ik heb er een beetje hekel aan, aan carnaval (jaja, Brabo dus eigenlijk kan ik daar geen hekel aan hebben, maar toch)..
Allemaal zatte mensen, onwijze herrie, weet niet, vooral die enorme hoeveelheden drank die dan schijnen te 'moeten'. Brrr. Nah, ik ga dan liever een paar weken op vakantie ofzo Pling En zeker niet naar Salou }>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 16:44

Nah, de Amazone is een beetje uitgsloten hoor... Ik heb niet genoeg centjes, en mijn oudertjes willen niet mijn vakantie bekostigen. Het lijkt me overigens ook wel geinig om naar van die Azteken en Maja dingeng te gaan. Zoals de Dommeslch reclame...

Nah, moet mijn Joop maar eens gaan wandelen. Poor thing loopt helemaal kort op het harde.. Dus hij heb pijn, en met stappen maakt hij voldoende pas, dus ik denk: stappen met die handel....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 16:47

haha de dommelsch reclame speelt zich af in in Nederland hihi. slaan ze weer mooi de plank mis.

Mijn ouders gaan vaak per jaar op vakantie. Niet normaal. In april gaan ze geloof ik een rondreis maken in Taiwan ofzo. En ze zijn al in mexico geweest en curacou en...pff denk je dat ik ooit mee mag.......nee hoor Boos!

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 21:06

heej hallo iedereen!
Ik lees hier vanalles over wintersport , iets wat mij wel interesseert!
Ik ben trouwens geen "lid", maar schijn wel te kunnen reageren.
Ik ben Madelein, woon op Goeree Overflakkee en ben in het gelukkige bezit van een gave fjordenmerrie, Leorna.
even kort: ben student HBO maatschappelijk werk en dienstverlening ( 4-de en hopelijk laatste jaars) en besteed mijn vrije tijd aan mijn paarden ( fjord + eerste eigen, erg oude pony) , hond Mista en pianospelen.
Ik las iets over Noorwegen, grappig, er zijn volgens mij niet zo veel mensen die daar voor vakantie of stage ofzo naar toe gaan..?
Ik heb daar jaren geskied ( ca. van mijn 5-de tot mijn 14-de), in Gausdall, in de buurt van Hamar en Lillehamer.
daarna gingen we naar Z-frankrijk ( met pa en ma en zus lief), en vorig jaar ben ik met een vriendin naar O'rijk geweest, dat was echt een gave vakantie ( heerlijk skien en leuk uitgaan e.d.)
Nu ben ik net terug uit Tignes, en krijg alweer zin om te gaan, nu ik jullie verhalen lees.
Ik stop maar even, als hij ' t niet doet typ ik alles voor noppes...%$#@!
groetjes Madelein

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 13:31

Heyyy!
Ik ga regelmatig uit in de Kreek das in Ouddorp ken je dat? We gaan meestal met een grote groep en dan is het wel erg gezellig.
Mijn vriend woont in Hellevoetsluis en ik heb veel vrienden in Ouddorp wonen
groetjes
Kim

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 15:29

Hoi Kim!
ja, de kreek ken ik wel ( woon ik 15 min. vandaan)!
dat was mjn eerste echte uitgaanstent, toen ik 16 was. ben tot m'n 18-de ong. gegaan, daarna was de lol er een beetje af. Ik kende haast niemand meer, en m'n bekenden gingen daar ook niet meer heen, dus.. einde kreek!
Ga jij er nog vaak heen? Hoe oud ben je trouwens (Ik ben 22)?

Woon jij zelf niet in deze omgeving?
doei!
madelein

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-01 15:04

ik haat carnaval!! bah! ik ben niet voor niets in rotterdam geboren natuurlijk.,.. ik heb carnaval nooit leuk gevonden en nog steeds niet eigenlijk!! datr we er vakantie voor krijgen is natuurlijk mooi meegenomen!!!

manon2 wat ik in hong kong en australiue ga doen: uuuuh zoveel mogelijk zien! we zijn maar 2 of 3 dagen in hongkong dus dat word vluchtig..
heej ik kom trouwens DIT weekend naar ROtterdam!!! ik zal je wel bellen zaterdag ofzo? is dat goed? en dit keer is het echt 99% zeker!
okee?
groetjes

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-01 15:44

Nee ik woon zelf in Apeldoorn ik ben 19 trouwens.

Wij gaan ook veel uit in Alcazar (puttershoek) verder ben ik ook wel eens naar cargo geweest (spijkernisse) en de strandtent in hellevoet maar daar was meteen een steekpartij en die vent liep voor onze auto toen we weg wilde gaan was echt eng dus en we gaan daar nooit meer heen