help me a.u.b

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:43

Jemig, t is gewoon ziek... Maar ik ga haar dus ff flink bokken... En nog harder uitschelden... Ha, kan d'r wat van.. Zal ik hier copyen...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:52

idee: haar abbonneren op allerlei onzin mails... Ga dr werk van maken... Ha ha... Tell u more in e a sec... SPAMMEN *LOL* In mijn elementje... Extreme duivel

Lau (doe ik vanavond)...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 16:34

Ik denk dat ze die mails heus wel verdiend heeft. OF het haar nou spijt of niet. Zoiets doe je toch niet? Ben je dan niet goed snik ofzo? Zie wel of ik een mail van haar krijg. Wat een doos... Of haar IQ is echt te triest voor woorden, of ze speelt een spelletje. En in beide gevallen denk ik dat het nu nog niet over is hoor... Maar ja, dat ben ik he, de pessimist...

Laui

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 19:02

You bet! Ik vind dat ze de consequenties gewoon helemaal moet nemen eigenlijk. En dat we nu niet moeten stoppen eigenlijk. Vooral leuk als we haar inschrijven op mailinglists en ze moet zich daarvan afmelden.. WEet ze het wachtwoord niet, naja, dat is we banketstaaf enik doe het nu ook niet, maar toch. Zodra ze weer zoiets flikt hou ik niet op hoor!

Laui

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 18:18

Ik had dus ook zo'n vage reactie. Ze spreekt zichzelf wel errug tegen hoor.. Dat ze ze niet geplaatst heeft, dat ze ze wel (tegen Heike) geplaatst heeft, en nog een heleboel andere pokke-onzin. Geen zin om het hier te gaan plaatsen, maar hallo, tegen Iris begint ze in dat tweede mailtje weer grof te doen (dat van de waarheid blahblahblah). Naja, ik had ook het idee dat ze haar eigen naam niet gebruikte, en ook niet van iemand die ze kende, maar dat ze er gewoon een heel groot spelletje van maakt. Maar waarom dan een bestaand e-mail adres neerzetten? Ach, boeiuh, ze hoeft maar eén keer iets te doen en ik ga haar inschrijven op alle (on) mogelijke e-mail adressen, of ik klets uit mijn nek in haar naam. Ze kan het krijgen... Bitch..

Laui

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 21:37

ja, ik hou me in hoor *heel rood gezicht van het inhouden*... Ik doe niets, tot zei één klein minimisstapje maakt... Dan begin ik pas lekker... Heb het ook gedaan met een niet zo onbekend persoon, vorig jaar nog veel problemen mee gehad... Wat een *piep* was dat zeg... Oh, als ik die in mijn vingers krijg, dan breek ik alle botten in dat paplichaam.... *NINJA TURTLES*

Laui

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 14:30

Ik hoef niets te zeggen toch? Ik heb er genoeg problemen mee gehad. En ik ga hier dus ook niet keihard zeggen wie het is. Dan heb ik het niet gezegd toch? Ha ha, heb wel een beetje grijze cellen in mijn koppie...

Laui *tsjing*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 20:00

precies, *ff afkloppen*, maar dat soort gekken die lopen er dus echt rond. kennelijk zijn er mensen die doorhebben dat paardenmiepen een beetje naïef zijn ofzo, tenminste dat idee heb ik... Maar ja... boeiuh, let bygones be bygones... oftewel: laat ouwe koeien svp in de sloot liggen...

Laui

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie