hond is zo lusteloos

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

hond is zo lusteloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 22:12

we hebben een 9,5 jarige hond, (foto's zie me profiel)
hij rent altijd mee langs de fiets als ik naar Tos ga, rent daar de katte achterna, drinkt de melk... rent door de wei, gaat in de wei zitten kijken als ik aan het rijden ben... en vermaakt zich altijd.
Thuis is ie ook altijd levendig, altijd aandacht vragend, bedele als je aan het eten bent, en gaat af en toe verliggen...
Ook met het warme weer, als wij zoiets hebben van "niksdoen" loopt hij door de tuin te rennen!

Maar vandaag was hij heel sloom, naar Tos toe moest ik hem meerdere keren roepen, kwam hij echt zo aangesukkelt...
bij stal is hij voor de stal gaan zitten, en misschien 2x overeind gekomen (in 2 uur tijd) en zelfs hondje Tosca (ja hondje Knipoog ) kon hem niet vermaken...
Zelfs de kleine poesjes liet hij lopen...
Ook thuis ligt hij constant in zijn mand, heeft vandaag geen een keer aandacht gevraagt, en licht echt met zijn ogen half dicht suf rond te kijken.
(ik ga af en toe hem aandacht geven, maar er kan net een kwispel van af)
Normaal als ik thuis kom begroet hij me vrolijk,... nu neemt hij net de moeite om op te staan en weer te gaan liggen...

Scheve mond
Wat kan dit zijn?

Ik maak me echt ongerust, aangezien we zaterdag op vakantie gaan, en hij dan 3 weken in het pension moet... Scheve mond (eet hij bijna niet) en ik wil hem niet zo weg brengen!

Als hij morgen nog zo is, ga ik zeker naar de dierenarts...

Maar wat kan dit zijn?
Hij was gistere nog hartstikke fit!
Hij is in goede conditie... eet genoeg...
lijkt mij gezond, maar vandaag is het een lusteloos hondje.. Scheve mond

iemand ideeen?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 08:11

anders nooit gehad, terwijl we normaal al eerder met de caravan inruimen beginnen. Dit keer hoeven we alleen koffers te pakken, en nog helemaal niet mee bezig...

En we gaan ieder jaar wel een aantal keren weg dat hij in pension moet,... nooit zo meegemaakt

Als hij zo blijft gaan we denk ik vanavond de dierenarts opzoeken... Scheve mond

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 16:07

ja, ik wil gaan, maar me moeder wil morgen pas gaan Boos!
En langs de fiets mee zal ook geen succes zijn, Scheve mond
Met uitlaten komt hij amper de tuin uit, en ik sta dan aan het eind maar te roepen, ligt ie alweer in zijn mand...
hij eet amper (en is altijd al mager geweest) ...
vandaag is ie 2x zijn mand uit geweest om langs me te gaan zitten en me heel zielig aan te staren... Scheve mond

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 19:56

Me broer is alsnog vanavond naar de Da gereden met hem. Heeft hem onderzocht en griep geconstateerd, en hem antibiotica gegeven, en een pillen kuur van 5 dagen (dus hij boft waarschijnlijk, weekje later in het pension, want me broer (die toch al thuis bleef) verzorgt hem nu wel...
Dus Eva is weer wat gerustgesteld, en de da zei dat er grote kans is dat hij morgen weer wat opgewekter is.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 20:50

ik heb er me aangemeld een tijd terug, kan er nu alleen niet inloggen! Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, agesus, Annemiekev, Boheme, cariena1, colinneke, ComscoreBot, Duhelo, GrapeshotBot, grizzlybear, hagelslag, Karma_k, Keizerinnnn, linoleum, ontherun, Petunia27, Pien63, Rupser, s1993, Sabine, sassefras, Summerfly, wiifke, xAlice en 44 bezoekers