auto-ongeluk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 00:19

OK effe niks over paarden, heb vanavond een auto-ongeluk gehad. Nou ja, een aanrijding, het liep allemaal met een sisser af.

Ik reed in een rijtje auto's met een vaartje van ong. 50 in de buurt van een stoplicht, dat ging op rood dus iedereen remmen, ik ook, maar er lag iets van olie oid op de weg (en het regende even heel hard, was in zo'n onweersbui) dus ik maar remmen maar de auto gleed gewoon door! Da's echt eng, voor je gevoel ga je zelfs alleen maar harder maar dat is natuurlijk onzin. Heb nog geprobeerd naar links uit te wijken naar de andere voorsorteerstrook maar toen zat ik al bovenop een erg grote en erg chique mercedes. De hele voorkant van de Twingo van mijn vader zat in elkaar!! Die mercedes had niet zoveel.

Pffff, politie erbij, auto weggesleept enzo... Het regende natuurlijk keihard dus ik was maar weer in de auto gaan zitten, mijn zus gebeld, ging opeens de knop om en zat ik helemaal te janken van de stress Huilen Huilen . Later toen ik in de sleepwagen zat werd ik helemaal hyper en kreeg ik ontzettend de slappe lach *LOL* Zegt die man 'nou ik vind dat wel leuk hoor, meestal zijn de mensen helemaal over hun toeren als ze hier zitten'
Ik ben ook over m'n toeren maar dat uit zich gewoon anders, hinnik. *LOL* Frusty

Overigens, die man van die Mercedes was wel erg leuk, èn ik heb z'n nummer Haha! !! Ik ben nog net niet zo Ally McBeal dat ik kerels ga aanrijden om aan hun telefoonnummer te komen maar het leek er wel een beetje op vanavond Lachen Haha! Cool

Nou ja, niemand gewond en verzekering dekt de schade (zelfs de taxi naar huis). Maar ik moest het even kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 02:18

Wat een schrik zeg!
Ik kan me wel voorstellen dat je van tranen in een lachstuip schiet, dat hebben meer mensen.
Gelukkig dat je zelf niks hebt.

Succes met Mercedoman.

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 07:06

pfffffffhhhhh, gelukkig dat jij of anderen niet gewond zijn geraakt!
Je zal je wel rotschrikken in zo'n situatie zeg.
Maareh...sucses met de afwikkeling van alles en als er nog een romance uit voortkomt, horen wij op Bokt dat natuurlijk het eerste he? *LOL* *LOL* *LOL*

Groetjes, Ada

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 07:22

ik zou me ook helemaal doodschriken als me dat overkwam. Kan me voorstellen dat je later een lachkick kreeg gewoon van de schrik enzo. Gelukkig maar dat jullie niks mankeerden.
Succes met de mercedesman!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 08:56

Aaargh... nou, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent! Ik stond gisteren in die chaos rond Nijmegen (zal ik zo nog ff topicje over schrijven) en ik was ook bang dat ik iemand zou aanrijden of van achter aangereden zou worden... Ben blij voor je dat je zelf niets aan dat ongeluk hebt overgehouden! Enne... natuurlijk een originele manier om aan een date te komen! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:47

Ja, die file rond Nijmegen heb ik ook ingestaan, alleen ik moest er al af bij Wageningen.
Enne, mercedoman was minstig dertig hoor! (sorry voor de dertigers onder jullie, maar voor mij is dat nog steeds oud) maar wel erg leuk, mooi pak aan, zéér galant, ik laat me dat lekker aanleunen Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:51

Ondanks het niet leuke feit vond ik het toch een grappig verhaal om te lezen (sorry)
Haha!
Enne als Lovers dan horen wij het he;-) Party!! Party!!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:04

Slippen is eng, het is heel eng als je ineens geen grip meer hebt, ik had t van de winter ook met mijn pa's aut, dat zou een goede winter auto meoten zijn, maartoen ikd e bocht om wilde wilde de auto recht door, we kwamen tot een compromis: schuin recht door, richting de sloot Knipoog, gelukkig net op tijd grip.

Mercedoman? Lachen leuke naam

Laat t ff weten!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:40

ieehhheee dat lijkt mij ook zooooooooooo eng.

blij dat je er nog heelhuids vanaf hebt gebracht Ik ben 1 keer met de gladheid in een slipgekomen en ging toen ook zijwaarts een bocht door (hij kan wijken!) ramde daarbij een stoeprand dat was alles gelukkig

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:34

Die Kim! Die leert zelfs een auto wijken!! *LOL*

Maarre Zep: gelukkig is het goed afgelopen.... Schrikken zoiets!

Groetjes Mieke

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:38

gelukkig ben je er goed vanaf gekomen, ik had laatst ook een aanrijding, ik kwam van rechts, en kreeg geen voorrang, ramt er zo'n mobiele muts tegen me aan, aaargh, als ik niet goed had uitgekeken had ze in mn portier gezeten ipv op de neus, was ik nu niet aan het bokken Haha!
maar om terug te komen op je slippertje met je mercedoman(of moet dat nog komen *LOL* ) ben blij dat het goed is afgelopen, wel sneu voor je twingo Verdrietig

Miss Parel
Berichten: 42
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 20:47

Bléh wat een eng verhaal!!
Het is maar goed dat je niks ergs hebt opgelopen. Ik heb ook een auto ongeluk gehad, was me dood geschrokken, was met mijn ouders en broertje in italie. met de caravan reden we naar oostenrijk. reden we langs een grote vrachtwagen..en toen begon de caravan te slingeren. mijn pa sturen uit alle macht, maar raakte de macht kwijt, en toen belandden we tegen de vangrail(ofzoiets) we hadden echt mazzel want achter dat ding was een kloof....oei oei oei, ik was in een shock...en de rest was kern gezond gelukkig, behalve de ongezonde schrik *LOL*
nu maar hopen dat dat niet weer gebeurd.... Boos!