ook miniboktmeeting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 17:56

Hoi Renate, was inderdaad wel gezellig. Dat meisje, Lisanne, is best wel goed. We hebben Vignir gereden en afgespoten en Glod helemaal gewassen (die was daar ook heel blij mee Boos! , maar niet heus!) Is gelukkig wel gelukt. Ik heb haar toch maar even op Vig laten rijden. Vond het wel sneu voor haar dat ze moest toekijken hoe ik reed. Ze heeft eerst gestapt en later op de volte gedraafd. Hij ging er wel even vandoor, maar ze bleef heel rustig. Ik denk dat ik haar dus maar vaker laat rijden. Ze helpt ook uit zichzelf mee met uitmesten, opruimen, water en voer geven. En ze kletst ook nog wel gezellig. Kom jij ook vaker bij ons op stal? Dan kunnen we met z'n allen gaan rijden (of is het nou keten?!) Nou, ik stop weer want ik moet nog even eten. Ben net thuis. Doei, groetjes van Heleen.


HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 19:24

Nee, ik heb nooit bij Nol gestaan. Toen ik Vignir had gekocht en over een week zou komen wilde hij ineens geen ponies meer op stal (YSLANDERS ZIJN PAARDEN!!!). En we hebben toen bij allerlei boerderijen gevraagd of daar een weitje was waar hij mocht staan. Eerst mocht hij aan de papagaaiweg staan, maar toen zagen we een bord staan aan de Vellertweg voor paardestalling te huur. En daar staan we nu. Tussen het kanaal en een westernstal (was voorheen Lankhorst). Ik sta daar nu al 3 jaar en bevalt goed. We hebben een eigen weiland, stal en longeerbak/paddock. De verzorging doen we ook zelf, de boer doet alleen kuilvoer 2 keer per dag voeren. Inmiddels hebben we er nu 3 staan. Vignir (zwarte ruin die "gek" genoemd word bij ome Nol), Lyngvi (grote bruine ruin van mijn moeder) en Glod (kleine bruine merrie van mij). Ze zijn alledrie best lief. Alleen Glod wordt nu even keihard aangepakt, wil nooit meelopen aan het halster en krijgt dan een flinke mep met de zweep. Ik heb het ook al lief geprobeerd, maar dat helpt echt niet. Ik heb wel foto's, maar snap echt niet hoe ik die hier op kan krijgen??? Er zitten wel hele mooie tussen, bv. een foto van de nieuwjaarsrit. We gingen toen met 32 paarden en 30 mensen rijden! Echt gaaf, er waren 2 handpaarden mee. Renate, vind je het leuk om mij thuiseens te helpen met die foto's erop zetten of weet je ook niet hoe dat moet? Jij hebt die van Kurian er toch op gezet?


HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:43

Ja, ik (mijn vader) heb een scanner. Heb je dan nog meer nodig behalve dat en een computer? Ja, foto's dus. Ik zal er van de week wel een paar uitzoeken. Dan kunnen we een keer wat afspreken.

HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:55

Als ik de foto's heb uitgezocht stuur ik je wel even een berichtje zodat we kunnen afspreken. Mijn vader vind het zowaar ook goed. Je bent voor hem natuurlijk wel een vreemde. Elke keer als ik het heb over iemand van internet zit ie te zeuren wie dat nou toch zijn.
Gister vertelde ik over Dominique en die kende hij ook al niet (hij heeft haar wel eens gezien hoor) en toen ik probeerde uit te leggen wie jij was snapte hij er helemaal niks meer van Verward .
Doei, groetjes van Heleen.

Have fun with Icelandic Horses!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rensjee, teunis001 en 144 bezoekers