Eurovisie Songfestival - helemaal vergeten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 22:53

Zet net de TV aan, zijn precies alle liedjes geweest. Weer te laat dus, net als vorig jaar. Aqua doet nu een tussenact, zometeen komt de puntenverdeling. Volgens mij ken ik het liedje van Nederland niet eens... Ben benieuwd of Ierland weer gaat winnen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 10:51

Estland, met twee zangers: een blonde Est (wel een grappig kereltje) en een grote ronde Arubaan. Dus volgens de commentator toch nog een beetje een Nederlandse overwinning... Pfff... *LOL*

Wel een grappig liedje, maar als winnaar, mwoah. Maar goed, ik heb de rest niet gehoord dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, Besje, corinec, dolor, Esbjerg, estell__, Ginny135, GoogleAdsense, Googlebot, IASCrawler, Iloveiswan, Kabayo, lastig, Lukasje, Mariett, marleen_88, nathe, Pellelilly, SemrushBot, Siers83, suusantana, tanec_meisje, Thami, Vavane, Winna, xxmichellexx, YandexBot, Yom en 207 bezoekers