Universal Contour Wrap.... tadaa... min ?? cm....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Universal Contour Wrap.... tadaa... min ?? cm....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 21:03

Jahaa voor de liefhebbers (kreeg ik ineens hordes PBs vandaag... pfff, dacht ik dat ik vrienden had.. Extreme duivel )
vandaag heb ik de eerste behandeling van de Universal Contour Wrap gedaan. Ik had om half 7 een afspraak... dus daar gingen we. Moest ik in mn slip voor de spiegel staan (oei lelijk licht, te confronterend..) en ging ze me opmeten met een meetlint. Niet alleen buik, billen, benen, maar ook kaak, armen, de hele mikmak. Met overal streepjes om aan te geven waar gemeten was.

Toen de wraps, die zitten in zo'n restaurant-shoarma-warmhoud-bak als lekker prutje. Voor de visualtisatie: 20 bandages in een kleibad. Goed, daarmee ging ze me dus ' bandageren' en dat gaf een vreemd gevoel... klef warmig... van enkel tot bovenbeen, kont, buik, borst, armen, ik kreeg zelfs een kolletje (het scheen dat je ook het hoofd mee hoorde te pakken maar dat vonden de meeste mensen niet prettig. Nee. Gek he?) Nou toen mocht ik een super charmant regenpak aan om me warm te houden en mocht ik sudderen Cool
Het voelde niet onaangenaam ofzo, ik zweette niet (de UCW is ook niet afvallen qua vochtverlies, je zweet dus niet, sterker nog, je moet juist water drinken) en heb de Glossy, Prive, Feeling en Flair helemaal uitgelezen (een uur stilzitten! Argh!) Toen mochten de wraps eraf, en mocht ik 10 minuten opdrogen en daarna gingen we weer meten....

Over het algemeen was ik wel wat centimetertjes kwijt. Voornamelijk rond mijn middel, bovenbenen, knieen. Totaalscore? -24 cm. Niet slecht dacht ik zo. Mijn broek zat ook heel wat beter *LOL*

Op naar de volgende twee behandelingen. Maar eerst na-behandelen, omdat de klei nog in je lijf aan het werk is, mag ik de eerste drie dagen iet zweten (dat wordt nog een probleem met mijn dressuur en springles Schijnheilig ) en alleen lauw douchen. Ik mag geen bodylotion gebruiken en moet veel water drinken. In de hoop dat de klei doorwerkt en ik nog wat cms verlies Knipoog

Dus tot zover mijn verslag voor alle geinteresseerden Lovers

Deetje
Berichten: 246
Geregistreerd: 10-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 21:17

Klinkt wel goed Knipoog)))

Ik vind het heel vreemd dat je afvalstoffen verliest, dus centimeters maar GEEN kilo's ;-(((

Ach ja, het gaat tenslotte om het maatje minder Knipoog)

Hou je ons op de hoogte?
Wanneer moet je de volgende behandeling?
Is het nodig 3 behandelingen te doen of volstaat 1 behandeling ook.

Groetties Deetje

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 09:45

Jemig, en is dat 24 cm per dij, per kuit en per taille? Ik wil het adrehes....... Ik ben nu in anderhalve week drie kilo kwijt geraakt door meer te eten en beter. Vanmiddag ga ik met een aantal verslaafde collega's naar N'gein en dan krijgen we acupunctuur dus als het goed is rook is vanaf vanmiddag 15.00 uur nooooooooooit meer.

Kortom: op naar een gezonder lichaam.

NB: ik had trouwens gekeken op de site van dat UBC maar ik kan nergens instanties vinden waar je dat kunt laten doen en aangezien Ede niet al te ver van Baarn is (neem tenminste aan dat je het in Ede hebt gedaan) wil ik graag hun adres.... Misschien krijg jij wel een bonus als half Bokt zich daar ineens meld voor zo'n behandeling.

Hoe zit het trouwens met cellulitis (als jij dat al had dan), ik kan me voorstellen dat dat ook compacter is geworden dus minder diepe putjes zeg maar?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 15:45

hoho geen 24 cm per dij, dan zou ik wel heel skelettig worden Extreme duivel
Maarehm weet je zeker dat er bij jouw id buurt geen salon is die het doet? Als ik zo alle recensies eles lijkt het alsif het overal gedaan wordt nl.
Maar voor jou het tel nr: 0318-640977

één behandeling werkt dus ook wel maar voor optimaal resultaat raden ze aan een kuur van 3x te doen en eens in het jaar een 'nabehandeling'

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 16:52

He wat goed zeg, ben benieuwd naar de volgende sessie Knipoog

Trouwens waar ik ook eigenlijk wel erg benieuwd naar ben is het prijskaartje wat hier aan vast hangt Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 17:57

interessant Haha!
Idd wat is het prijskaartje?
Ik wacht nog steeds op poweryoga lessen,
lijkt me gaaf om te doen Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 23:39

Laura schreef:
één behandeling werkt dus ook wel maar voor optimaal resultaat raden ze aan een kuur van 3x te doen en eens in het jaar een 'nabehandeling'


En dan blijven al die ellendige cm een jaar lang weg?? Wauw... dat klinkt wel interessant!!!! Hebben ze toevallig een HP ???

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 09:53

zie mijn berichtje bij ' strak in bikini de zomer in'
een behandeling is 70 euro en een kuur 200.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 10:23

mag je daarna niet zweten...pfff..tja dat heb je toch niet in de hand, ik iig niet *LOL*

maarja het klinkt spannend, en het werkt dus wel bij jou Lachen
mij lijkt het nix...kvind het nogal prijzig en ik snap er helemaal nix van...maken die afvalstoffen je dan zo dik? en hoe haalt die KLEI ze er dan uit? ach never mind Tong uitsteken tis toch iets te zweverig voor mij.