Mishandeld in mijn flatje!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Mishandeld in mijn flatje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 05:26

Maandag was het Memorial Day. De zon scheen en iedereen leek zo blij met het heerlijke weer. Ik was met mijn vriendin waar ik ook voor werk naar de begraafplaats van haar ouders geweest en na een half uurtje besloten we maar terug naar huis te gaan. Mijn vriendin woont op de benedenverdieping terwijl ik op de tweede verdieping woon.
Nu wonen er een koppel naast haar die altijd lopen klagen en het is gewoon om gek van te worden. De manager kwam naar beneden en verteld mijn vriendin dat die mensen hadden gezegt dat hun huis ruikt naar de sigarette reuk dat van mijn vriendin kwam. Niet mogelijk dus, maar het heeft hen een reden om te zeuren.
Toen ik naar buiten ging liep ik tegen die mensen in in de hal. Ik zei vriendelijk goedendag en vroeg die mensen wat er aan de hand was. Niets aan de hand dus, totdat die vrouw besloot een grote bek te hebben. Ze stond daar maar een beetje te schreeuwen en net toen ik wilde weggaan, want ik zag geen reden om te blijven, gaf ze me een stoot. Tja, dat moet je zeker bij mijn doen. Ik gaf haar een stoot terug en zei dat ze nu maar moest op gaan houden. Ze pakte me beet en sloeg mijn hoofd tegen de deurpost aan. Tja, toen was het oorlog! Boos! Ik heb haar bij haar strot gepakt en zo ongeveer tegen de muur aangeplakt. Mensen kwamen aangelopen en iedere keer als ik probeerde weg te gaan probeerde ze weer uit te halen. Ik heb haar zo'n die keer bij de keer gegrepen en nog eventjes en ik zou haar hebben vermoord. Jemig, waarom moeten mensen zo'n doordowers zijn? Ik was best wel geschokt want ik had eigenijk niets verkeerd gedaan. Ik praate eigenlijk alleen maar. In ieder geval, de politie kwam erbij en ik had een hersenschudding. Mijn arme hersenen, en ik heb er al niet teveel! Huilen Haha!
Vandaag zat te weer dingen naar me te roepen maar ik heb het maar lekker laten gaan. Niet de moeite waard dus!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, alweerkwijt, BingBot, Carowl, F_Orumster, Firegirl, Frummel01, GoogleAdsense, Jintexx, Laj1, Lanoca, Leukertje, lindo, Marjo, meniekske, mmajar, ogidni, Saaams, Selina, Siebel, Silly_Woman en 66 bezoekers