Strak in de bikini de zomer in!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 23:27

Ik ben gestopt met snoepen Knipoog en ga as dinsdag de zgn
'Universal Contour Wrap' doen. Dat is een pakking van zeewieralg oid en daar worden alle vastgehouden afvalstoffen door afgevoerd en gaat je vel strakker zitten. Je verliest er geen gewicht mee, maar je hebt wel een 15cm garantie (als dat er niet af is mag je de behandeling gratis over doen) Ben heel benieuwd.

Verder zou ik iedereen aanraden om te gaan smeren op probleemzones, ik heb nu spulletjes van Estee Lauder en daar krijg ik een hele mooie huid van en het helpt ook tegen cellulites. Daarnaast loop ik bij de voetzoolreflextherapeut (leuk galgjewoord) die geeft me ook een afvalstofafvoerende massage.

Verder natuurlijk veel water drinken, niet te vet/zoet/veel eten en veel bewegen!!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 11:12

http://www.silkyoaks.be/nlucw.htm
Ik doe het bij onze sportschool. Een kuur is niet goedkoop (70 euro, 200 voor 3x = kuur) maar het is wel 15! cm. Zie de site voor verdere info of zoek op google... honderden resultaten (over de UCW stond laatst trouwens nog een stukje in de cosmopolitan!)
Je verliest geen gewicht maar wel opgeslagen stoffen. Die worden afgevoerd waardoor je (plaatselijk) een strakkere huid krijgt.

Quoteje van de site:
Met de Universal Contour Wrap® verwijderen we gifstoffen uit het vetweefsel en stimuleren we het lymfesysteem waardoor inkomende schadelijke stoffen beter verwerkt en verwijderd worden. Door het ontgiften gaat de huid strek verstevigen, waardoor men zelfs na één sessie tussen 15 en 40cm in lichaamsomtrek gaat verliezen of men betaalt niet. Sterker, de versteviging en het centimeterverlies zijn van blijvende aard. De Universal Contour Wrap® werd oorspronkelijk bedacht als een medische behandeling voor lever & nierpatiënten en is tevens zeer doeltreffend tegen de bestrijding van huidaandoeningen zoals psoriasis, acné... Met de wikkelmethode kunnen we ons ook op welbepaalde plaatsen gaan concentreren.

Ik ga as dinsdag de eerste kuur doen, dus wie intresse heeft zal ik op de hoogte houden Haha!
Laatst bijgewerkt door Laura op 31-05-02 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, BlueStocking, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Ladypronk, linoleum, Marcella, minouesmee, shannen6, YandexBot en 198 bezoekers