Strak in de bikini de zomer in!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 10:03

Ik heb t echt geprobeerd, maar ik kan gewoon niet stoppen met snoepen, gisteravond weer chips gegeten en dropjes...en int weekend gaat het al niet veel beter aangezien mijn vriend helemaal een vreetzak is (die NIX aankomt)

Heeft iemand een tip om van het snoep af te kunnen blijven? Verward

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 10:54

idd als ik een zak snoep zie liggen dan verdwijnt alle zgn zelfdicipline als sneeuw voor de zon Haha! Scheve mond

ik probeer veel water te drinken, dat werkt (zeggen ze Tong uitsteken ) idd erg goed..

en gezond snoepen ga ik proberen!! alleen dan moet ik wel zorgen dat het in huis is *op naar de groenteboer dan maar* *LOL*


Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 11:09

Roos"]
[quote="Laura schreef:
Ik ben gestopt met snoepen Knipoog en ga as dinsdag de zgn
'Universal Contour Wrap' doen. Dat is een pakking van zeewieralg oid en daar worden alle vastgehouden afvalstoffen door afgevoerd en gaat je vel strakker zitten. Je verliest er geen gewicht mee, maar je hebt wel een 15cm garantie (als dat er niet af is mag je de behandeling gratis over doen)


15 cm? Als in in totaliteit of per ledemaat? En waar laat je dat doen dan, want dat lijkt me wel wat want van dat afvallen krijg je een lubbervel.
[/quote]

ik snap het ook niet, je verliest geen gewicht, maar wat is die 15cm dan? Verward

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 11:20

ik ben benieuwd of het echt werkt, laat je het ff weten? Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, marleen_88, YandexBot en 162 bezoekers