ik ben jarig!!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

ik ben jarig!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 08:30

hahah nou ja ik ben dus jarig vandaag!! Lachen ik werd vannacht om half 1 al wakker gesmst met een felicitatie berichtje!! Gaaaap nou ja... wel orgineel!! ik ga straks even naar me paardje toe en dan weer naar huis en dan krijg ik wat visite.... en savonds ook nog...
hoe oud ik ben geworden?? ***19*** Haha! wat heb ik gehad??(tot nu toe!) : een hele gave rijbroek.donkerblauw, halster en halstertouw donkerblauw... en verder nog niks want de rest van de familie moest allemaal al aan het werk.... dus nu maar afwachten wat ik nog krijg!! Haha! Haha! groetjesssss sandra! Party!! Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 12:12

dank jullie wel!! Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 16:06

ook lyrik gefeliciteerd haha heb net visite gehad.... heb een manen snij mesje gehad... super handig want obelix houdt niet van manen trekken.... op naar de visite van vanavond... Haha! en nl. de rest van de kadootjes van thuis! haha Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, Amazonbot, anji, Balou_k, Bloodymary, Butterfly, hiphorse, iphyn, manonnevot, meintje, MissJeanny, NinaCharlie, Pieke_Gwen, Selina, spookyskippy, Votti, Walkure, ynskek en 129 bezoekers