De schrik van me leven...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TheJokerr
Berichten: 2773
Geregistreerd: 25-02-09

De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 17:43

hallo bokkers,

woensdag nacht is mijn broer op pad gegaan met zijn brommer, het regende en we verwachte het ergste al, me moeder en ik zeiden het nog : doe voorzichtig.. maar toch hadden we er geen goed gevoel over,
om 2 uur ging de telefoon wat ik wazig in me slaap meekreeg, me broer heeft een ongeluk gehad.
met zijn brommer over de auto kap gevlogen en vervolgens met beide handen tussen de wand en wiel gekomen, hierdoor heeft hij links alle middenvinger kootjes gebroken en zijn polsen aan beide handen,
ook had hij een kniebreuk die inmiddels al geopereerd is. ook heeft hij een hele zware hersenschudding opgelopen wat als gevolgt trefde dat hij zijn hele geheugen heeft gewist, langzaam maar zeker komt alles terug, hij moet alles opnieuw leren, hij kan het allemaal wel, maar weet niet meer hoe het heet, wat het is, maar doet het in praktijk zeer goed! me ouders heb ik sinds gister weer gezien, het was donderdag ochtend ik werd om 7 uur gebeld met dus de informatie dat mijn broer een ongeluk heeft gehad en dus in het ziekenhuis ligt, dit moest ik met veel moeite bij mijn andere broer gaan vertellen, met een rot gevoel ging ik naar school, wou liever thuisblijven maar wou toch me hart luchten en iedereen op de hoogte brengen. ik probeer zoveel mogelijk van me broer weg te blijven, het klinkt een beetje aso maar ik vind hem gewoon éng :o het gevoel van MIJN broer MIJN held is er nietmeer, hij heeft een ongeluk gehad.. en dat doet me vreselijk veel pijn diep van binnen ben ik aan het wegrotten omdatt ik niet weet wat ik moet voelen, verdriet? dan kan ik wel daagen lang huilen, vind het zeker geen pretje om bij hem te zijn.. hij herkent me nietmeer! zijn eigen zusje, zijn enige zusje, kent ie gewoon nietmeer, hij probeert het wel, maar hij is gek geworden op sommige momenten. zijn eigen vriendin die bij hem zat toen hij bij kwam het eerste wat hij zei was :' wie ben jij? waarom zit je aan me? blijf gewoon van me af! ' me vriendin is daar zo van gekwetst maar me moeder heeft haar zover gekregen en geinformeert dat hij een zware hersenschudding had.

Ben allang blij dat hij 2 engeltjes op zijn schouder had bij het ongeluk.. maar toch blijft het ergens aan me knagen...

updates komen zo snel mogelijk! morgen komt de politie voor zijn brommer en voor nodige informatie om het onderzoek voort te zetten,

Liefs, Sanne

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:45

Wat verschrikkelijk!
veel sterkte ook voor je broer! :(:)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:46

Ah wat vreselijk zeg, lijkt me inderdaad heel erg als je eigen broer je gewoon niet meer herkent.

Hij heeft inderdaad geluk gehad, echt heel erg.
Sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:46

Heel veel sterkte voor jou en je broer.. :(:)

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:46

Heel veel sterkte Sanne! Wat ik al eerder tegen je hebt verteld. :(:)

RM94

Berichten: 2020
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:47

ik begrijp dat je het eng vind etc etc maar wat denk je van hem .............. wakker worden en niemand herkennen niemand durven vertrouwen omdat je niet weet wie ze zijn niet weten bij wie of wat je hoort en dan straks als hij het allemaal weer wel weet hoe denk je dat hij zich zal voelen als hij begrijpt hoe hij op jullie gereageerd heeft.

Succes voor jou maar nog veel meer voor je broer :(:)

corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:49

Wat verschrikkelijk
Heel veel sterkte voor jullie allemaal
En ik duim mee dat hij heel snel alles weer weet :)

nataly_

Berichten: 774
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:50

Oh jeetje. Dat is niet niks. Wat vreselijk heftig!

Heeeel veel sterkte, zal nu inderdaad nog niet makkelijk zijn, maar dat komt wel!
Sterkte!!

meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:50

jeetje meid, sterkte!
en onthoud dat alles wat jij voelt goed is. hou alleen wel in je achterhoofd dat je sommige dingen beter tactvol kunt brengen in zo'n situatie. niet iedereen kan zich in alle gevoelens verplaatsen.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:51

Jeetje wat moeten jullie geschrokken zijn.
Hopelijk gaat alles snel beter met je broer. Misschien is het juist wel goed dat je langs gaat, zodat hij je toch ziet en zich je misschien sneller herinnert.
Hopelijk komt alles bij hem snel weer boven en genezen al z'n verwondingen goed.
Het is voor jou moeilijk, maar voor hem ook. Probeer hem, zover mogelijk, zoveel mogelijk te helpen en steunen.

Heel veel sterkte en succes!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:51

Heel erg veel sterkte, zal voor iedereen een zware tijd worden!

Sanne25

Berichten: 452
Geregistreerd: 07-08-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:02

Ach meid dat is idd heftig!
Maar geloof me alles komt wel terug maar in kleine stapjes.
Toen mijn vader door het plafond was gezakt ( ja klinkt raar maar is toch echt gebeurd) durfde ik er niet naartoe. Ik was erbij maar och wat was ik in paniek. Ik schaamde me zo kapot dat ik niet had geholpen dat ik de volgende dag toch maar naar het ziekenhuis ben gegaan. En daarna ben ik elke dag gegaan en elke dag moest ik mezelf weer helemaal bij elkaar rapen om het kamertje in te lopen, daar was ik achteraf heeeeel blij mee.

Zo zie je maar weer je bent niet de enige die zoiets eng vindt! Ik wens je heel erg veel succes en beterschap voor je broer.

TheJokerr
Berichten: 2773
Geregistreerd: 25-02-09

Re: De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 18:12

Bedankt allemaal voor de reacties! :)

het zijn inderdaad zware tijden, klasgenoten vinden het geweldig dat ik nog gewoon naar school ga en me best doe, maar soms voel ik me ook heel anders dan normaal

miky

Berichten: 608
Geregistreerd: 20-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:26

Meid, nog een keer super veel sterkte voor jou, je broer en natuurlijk je hele familie. :(:) Ik hoop en duim ontzettend hard dat hij weer lekker opknapt.
Als je er behoefte aan hebt kun je me ook altijd pb sturen he!

Kinke

Berichten: 20516
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:43

RM94 schreef:
ik begrijp dat je het eng vind etc etc maar wat denk je van hem .............. wakker worden en niemand herkennen niemand durven vertrouwen omdat je niet weet wie ze zijn niet weten bij wie of wat je hoort en dan straks als hij het allemaal weer wel weet hoe denk je dat hij zich zal voelen als hij begrijpt hoe hij op jullie gereageerd heeft.

Succes voor jou maar nog veel meer voor je broer :(:)


Hier sluit ik me helemaal bij aan. Je broer is waarschijnlijk gewoon in de war omdat zijn hersenen een flinke opdonder hebben gehad. Volgens mij is je broer steunen nu het belangrijkste. En even off topic, het is niet me broer maar mijn broer, krijg helemaal de kriebels van dat me. :o

TheJokerr
Berichten: 2773
Geregistreerd: 25-02-09

Re: De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 18:47

mijn ouders zeiden dat als ik er klaar voor was er heen kon gaan wanneer ik wil,
ik ben er nog niet echt klaarvoor en ik kan het denk ik nog niet aan

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:18

tjee dat is schrikken zeg! heel veel sterkte!!

flyfly

Berichten: 2733
Geregistreerd: 08-12-05
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:26

Brommers zijn en blijven rotdingen.
Je bent gelijk aan de beurt als er iets mis gaat.
Ik ben blij dat onze jongens geen brommer meer hebben nu.
Heel veel sterkte met je broer en dat hij snel weer beter te pas zal zijn.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:29

sterkte meid...
dat is wel schrikken ja...

TheJokerr
Berichten: 2773
Geregistreerd: 25-02-09

Re: De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 19:30

bedankt allemaal :)

pmarena

Berichten: 48086
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:42

Dat is schrikken zeg !

Maar ik vind wel dat je jezelf even een schop onder je kont zou moeten geven en gewoon naar je broer toe moet gaan !

Hij heeft het heel erg moeilijk , en in plaats van hem te helpen en er voor hem te zijn , ga JIJ jezelf als slachtoffer gedragen.

Ik begrijp dat wel dat je het eng vindt , maar ik vind het absoluut niet netjes tegenover je broer. Hij heeft je nodig , je hoort er nu voor hem te zijn en hem te helpen !

Je zal zelf weer zijn zusje moeten zijn tegen hem , als je weer "normaal" met hem wilt worden :)

_Rapido_

Berichten: 1481
Geregistreerd: 17-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:47

pmarena schreef:
Dat is schrikken zeg !

Maar ik vind wel dat je jezelf even een schop onder je kont zou moeten geven en gewoon naar je broer toe moet gaan !

Hij heeft het heel erg moeilijk , en in plaats van hem te helpen en er voor hem te zijn , ga JIJ jezelf als slachtoffer gedragen.

Ik begrijp dat wel dat je het eng vindt , maar ik vind het absoluut niet netjes tegenover je broer. Hij heeft je nodig , je hoort er nu voor hem te zijn en hem te helpen !

Je zal zelf weer zijn zusje moeten zijn tegen hem , als je weer "normaal" met hem wilt worden :)


Hier sluit ik mij volledig bij aan. Sterkte!

TheJokerr
Berichten: 2773
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 19:49

hij is niet altijd een fijne broer geweest, en met de zin : als ik later op mezelf woon, dan vermoord ik jullie, en ik begin bij jou zusje ;) ' ik snap dat ik dat achter me moet laten maarr het is niet even makkelijk, ik wil er best heen maar het knaagt wel ergens.

Kinke

Berichten: 20516
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:04

:?
hoe zit dat met jullie familierelaties?

TheJokerr
Berichten: 2773
Geregistreerd: 25-02-09

Re: De schrik van me leven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 20:14

niet zo heel erg goed, woon meer en deel bij me oma en opa ;)
heb alleen een hechte band met mijn andere broer en een beetje met me vader, maar ik kan me moeder soms echt niet verdragen we hebben wel 1 van de 3 uren ruzie, over de onzinnigste dingen die je kunt bedenken maakt zij zich druk.